جستجو

نشست «جستار ها چگونه نوشته می شوند؟!» به مناسبت پنجمین همایش مطالعات فیلم کوتاه تهران در سالن سینمای دانشگاه سوره برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، به مناسب برگزاری پنجمین همایش مطالعات فیلم کوتاه تهران دو نشست «جستارها چگونه نوشته می‌شوند؟!» و «بومی‌سازی ژانر در فیلم کوتاه» به همت انجمن سینمای جوانان ایران و با همکاری دانشگاه سوره، انجمن علمی سینما و کانون فیلم این دانشگاه برنامه‌ریز شده بود که روز گذشته، سه شنبه 19 اردیبهشت 1402 از ساعت 17 تا 19 با حضور بهزاد آقاجمالی، مدرس و مدیر گروه ادبیات نمایشی دانشگاه سوره برگزار شد.

در این جلسه مباحث پایه و آکادمیک جستارنویسی با حضور دانشجویان و علاقه‌مندان به سینما و پژوهشگران جوان مرور شد و راه‌های نگارش و روش تحقیق علمی جستار در حوزه فیلم کوتاه، سینما و ژانر مورد بررسی قرار گرفت.

نگارش «جستارهای آزاد» با محوریت بومی گرایی در ژانر، یکی از سه بخش رقابتی پنجمین همایش مطالعات فیلم کوتاه تهران است که تا یک‌شنبه 7 خرداد 1402، مهلت برای ارسال آثار وجود دارد.

براین اساس نشست دوم نیز با عنوان «بومی سازی ژانر در فیلم کوتاه» با حضور هادی مقدم‌دوست، فردا پنجشنبه 21 اردیبهشت از ساعت 16 در سالن سینمای دانشگاه سوره میزبان علاقه‌مندان است.

پنجمین همایش مطالعات فیلم کوتاه تهران با محوریت «بومی‌گرایی در ژانر» در ادامه‌ فعالیت‌های پژوهشی انجمن سینمای جوانان ایران و با هدف تولید محتوای تخصصی برای فیلم‌سازان فعال در حوزه‌ فیلم کوتاه به دبیری سعید پوراسماعیلی برگزار می‌شود.

گزارش تصویری این نشست را مشاهده می‌کنید.

موفقیت فیلم کوتاه «آخرین شیهه‌ی ...
در روزهای پایانی اسفند نهمین هفت...
گستره وحشت
حسن خمسه سرپرست انجمن سینمای جوا...
پایان فیلمبرداری فیلم کوتاه «مهم...
جایزه بهترین کارگردانی جشنواره س...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *