جستجو

 

سحر فعله‌گری  نشان عکس سال مطبوعاتی ایران در بخش مستند اجتماعی (مجموعه عکس) را از آن خود کرد.

به گزارش روابط عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، دومین دوره اهدای نشان عکس سال مطبوعاتی ایران به همت «انجمن صنفی عکاسان مطبوعاتی ایران» یکشنبه ۲۳ اردیبهشت‌ماه ساعت ۱۷ در خانه هنرمندان ایران برگزار شد و برای نخستین بار نشان عکس سال مطبوعاتی ایران به یک عکاس جوان کرمانشاهی رسید.

برپایه این گزارش، در این رویداد بیش از ۵۰۰۰ عکس در قالب ۱۷۵ مجموعه‌عکس و بیش از ۱۹۵۰ تک‌عکس از ۲۵۴ عکاس مطبوعاتی به دبیرخانه نشان رسیده بود و رقابت در میان عکس‌های مطبوعاتی در ۵ بخش شامل خبری، مستند اجتماعی، ورزشی، محیط زیست و پرتره انجام شد. در مراسم پایانی ۱۱ نشان به عکاسان مطبوعاتی برگزیده اهدا شد و نشان عکس سال مطبوعاتی ایران در بخش مستند اجتماعی (مجموعه عکس) به سحر فعله‌گری تعلق گرفت.

سحر فعله‌گری متولد  ۱۳۷۰ کرمانشاه و دارای  تحصیلات کارشناسی ارشد است. وی عکاسی را از تیرماه۱۳۹۴ و با حضور درکلاس‌های عکاسی انجمن سینمای جوانان کرمانشاه آغاز کرد و سپس با عضویت در واحد عکس انجمن سینمای جوان کرمانشاه در زمینه عکاسی مستند اجتماعی به فعالیت مستمر پرداخت. در کارنامه هنری وی نامزدی هشتمین جایزه عکس شید، حضور در جشن تصویر سال(بخش مستند) کسب جایزه فرشته، نفر برگزیده جشنواره هنرهای تجسمی استان کرمانشاه؛ و چندین جشنواره دیگر و همین‌طور شرکت در ۷ نمایشگاه گروهی عکس با موضوعات عکاسی مستند به همت واحد عکس انجمن سینمای جوانان کرمانشاه به چشم می‌خورد.

لازم به ذکر است واحد عکس انجمن سینمای جوان کرمانشاه از سال ۱۳۹۱ به شکل رسمی با هدف انجام فعالیت‌های عکاسی برای اعضای انجمن با مسئولیت میثم منیعی شروع به کار کرده و نشست‌های عکاسی مدون و نمایشگاه‌های متعدد برگزار نموده است.

 

امیر قادری: امروز اغلب فیلم‌های ...
«سِکرت» فیلم‌برداری شد
نوید عزیزی سرپرست انجمن سینمای ج...
«آخرین شیهه اسبی که خواب پروانه ...
علی خسروی سرپرست انجمن سینمای جو...
آیین تجلیل از چهره‌های شاخص هنر ...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *