جستجو

نخستین گردهمایی عکاسان و فیلم‌سازان انجمن سینمای جوان استان‌کرمان با حضور رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، نماینده شورای شهر، مسئولین و همچنین فیلم‌سازان و عکاسان بم‌ افتتاح شد.

به گزارش روابط عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، این گردهمایی با هدف حمایت از فیلم‌سازان جوان، ترغیب و تشویق آنها به ساخت فیلم‌های پرمخاطب و تبادل نظر اعضای انجمن‌ها به ویژه عکاسان و فیلم‌سازان در سراسر استان و آشنایی عکاسان و فیلم‌سازان استان‌کرمان با یکدیگر برگزارشد.

برپایه این گزارش، در روز اول این گردهمایی بعد از نمایش فیلم‌های فیلم‌سازان بم از جمله: «عاشورا در بم» (محمدحسین صادقی)، «بوف»(سروش درویشی)، «رولت»(محسن علم الهدی)، «آشیان فرشتگان»(علیرضا تغاصی)، «برهوت»(ناصر باقری)، «بازی شاید کودکانه»(محسن علم الهدی) و «خواب شب جمعه»(سروش درویشی) جلسه نقد و بررسی با حضور «طهماسب صلح‌جو» منتقد و تحلیل‌گر فیلم کوتاه برگزار شد.

در روز دوم این گردهمایی فیلم‌سازان و عکاسان شهرستان‌های رفسنجان، بم و کرمان با حضور درسالن سینمای هنرستان هنرهای زیبای کرمان  به تماشای فیلم‌های فیلم‌سازان کرمان از جمله: «حس» (کیانوش غلامی)، «فرانکشتین» (شاهد شفیعی)، «قاب عکس(حانیه پورسلیمانی)، «کیف پول»(سامان پهلوان)، «شب‌های سفید»(حسنیه عالمی) و «اندیشه‌های کرفس»(احمد شعبانی) نشستند و پس از آن جلسه نقد و بررسی با حضور طهماسب صلح‌جو و فیلم‌سازان حاضر برگزار شد. در ادامه برنامه این روز، همچنین جلسه نشست عکاسی با حضور«میلاد صفابخش» برگزار شد.

روز سوم این گردهمایی در سینما «گلستان امین رفسنجان» در ۲ سانس فیلم‌های تولیدات یک‌سال اخیر انجمن سینمای جوانان رفسنجان به نمایش گذاشته شد. سانس اول به نمایش فیلم‌های: «هیوا»(سیمین محیط ، احمد دهقان رحیمی)، «توپ»(سملنه اکبری‌پور)، «هم‌قسم»(احمد عابدینی)، «هدک»(احمد دهقان‌رحیمی) و«حیدر»(سیدمحمدرضا حسینی) اختصاص داشت و در سانس دوم فیلم‌های: «کچ»(مهردادحسنی)، «بی‌بی»(حسین طالبی)، «عروسک‌ها نفس می‌کشند»(ایمان سلطانی)، «رخت»(محمد خلیلی) و «چرخه»(محمد بخشی) از رفسنجان به نمایش گذاشته شد و در هر دو سانس بعد از پخش فیلم‌ها جلسه تحلیل و نقد و بررسی برگزار شد.

گفتنی است، این گردهمایی به همت انجمن سینمای جوانان رفسنجان و با حمایت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان‌کرمان و روابط عمومی مس منطقه کرمان به مدت سه روز از ۵ الی ۷ آبان ماه برگزار شد.

«فیلم‌جُستار» از هر تعریف و قاعد...
جایزه رِمی «ورلد فست» آمریکا به ...
پوستر ششمین همایش مطالعات فیلم ک...
فیلم‌ساز لرستانی جایزه‌اش را به ...
کتاب «مجموعه فیلم‌نامه کوتاه» ، ...
«پیام خصوصی» در جشنواره کونکوردی...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *