جستجو

نخستین کارگاه مشاوره‌ای انجمن سینمای جوانان همدان با هداف آموزش و حمایت از فیلم‌سازان و علاقه‌مندان نوجوان به حوزه سینما تشکیل شد.

 به گزارش روابط عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، در راستای برگزاری دومین المپیاد فیلم‌سازی نوجوانان ایران، کارگاه آموزشی و مشاوره‌ای  با حضور فیلم‌سازان و هنرمندان دفتر برای نوجوانان و علاقه‌مندان فیلم کوتاه برگزار شد و نوجوانان علاقمند سؤالات فنی و تخصصی خود را مطرح و  ضمن دریافت راهنمایی و مشاوره‌های  لازم برای ثبت طرح‌ها و فیلمنامه‌های خود اقدام کردند.

بیش از ۳۰ عنوان طرح و فیلمنامه از نوجوانان همدانی‌ دریافت و جمع‌آوری شد که برای بررسی در بخش المپیاد فیلم‌سازی نوجوانان در سایت www.iycs.ir ثبت نام شدند .

این طرح و فیلمنامه‌ها پس از بررسی و تائید نهایی از سوی دبیرخانه دومین المپیاد فیلم‌سازی نوجوانان ایران با دریافت مشاوره‌های آموزشی تولید و حمایت‌های تجهیزاتی و مالی به مرحله تولید خواهند رسید .

 دومین المپیاد فیلم‌سازی نوجوانان ایران با هدف کشف ، استعدادیابی و حضور فعال نوجوانان سنین ۹ تا ۱۶ سال در بخش سینما  ۸ تا ۱۴ شهریور ماه سال جاری همزمان با سی ویکمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودک و نوجوان برگزار خواهد شد .

از کمدی تا آخرالزمان / هفتمین جل...
«فیلم‌جُستار» از هر تعریف و قاعد...
جایزه رِمی «ورلد فست» آمریکا به ...
پوستر ششمین همایش مطالعات فیلم ک...
فیلم‌ساز لرستانی جایزه‌اش را به ...
کتاب «مجموعه فیلم‌نامه کوتاه» ، ...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *