جستجو

 

دو بسته فیلم کوتاه «ویرگول، پاییز» و «مکث کوتاه» شامل هفت فیلم کوتاه از روز چهارشنبه 6 مهرماه 1401 در سه پلتفرم هاشور، ودیو و تیوال به صورت اشتراکی و فروشی آنلاین اکران می‌شود.

 

به‌گزارش روابط‌عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، امور پخش و توزیع انجمن سینمای جوانان ایران همزمان با آغاز اولین ماه فصل پاییز، دو بسته فیلم کوتاه «ویرگول، پاییز» و «مکث کوتاه» را برای نمایش آنلاین در پلتفرم‌های هاشور، ودیو و تیوال از چهارشنبه 6 مهرماه 1401 به صورت اشتراکی و فروشی در دسترس مخاطبان فیلم کوتاه قرار داده است.

بسته «ویرگول، پاییز»

بسته «ویرگول، پاییز» از چهارشنبه 6 مهرماه تا 6 آذرماه 1401 چهار فیلم کوتاه «تانک شب» ساخته امیررضا زرین بخش، «اضافه‌بار» ساخته یاس میلانی، «جایی در میان گاو ها» ساخته محمدعلی حسینی و حسین فلاح‌آبادی، «پل» ساخته وحید حسین‌زاده را به صورت فروشی، در دسترس مخاطبان هر سه پلتفرم قرار می‌دهد.

«تانک شب» به کارگردانی و نویسندگی امیررضا زرین بخش و به تهیه کنندگی موسسه صندوق بیمه بتاجا و انجمن سینمایی جوانان ایران در ژانر جنگی و دفاع مقدس تهیه و تولید شده است و بازیگرانی چون علیرضا جلالی تبار و هادی دیباجی در آن نقش آفرینی کرده‌اند.

همچنین بهزاد عبدی آهنگساز و مهدی ایل‌بیگی مدیر فیلم‌برداری این فیلم کوتاه بوده است.

«اضافه‌بار» به کارگردانی یاس میلانی، نویسندگی نوید لایقی و تهیه‌کنندگی یاس میلانی و انجمن سینمای جوانان ایران در ژانر ملودرام تهیه و تولید شده است و نوید لایقی و تیام منیری نیز به عنوان بازیگر در این فیلم کوتاه نقش آفرینی کرده‌اند.

«جایی در میان گاوها» به کارگردانی، نویسندگی و تهیه‌کنندگی محمدعلی حسینی و حسین فلاح‌آبادی در ژانر درام تهیه و تولید شده است و فرید سجادی حسینی، وحید نفر، علیرضا مهران، فائقه شلالوند و امیر شاه‌علی نیز بازیگران این فیلم کوتاه هستند.

«پل» به کارگردانی وحید حسین‌زاده، نویسندگی مریم اسمی‌خانی و تهیه‌کنندگی وحید حسین‌زاده، مریم اسمی‌خانی و انجمن سینمای جوانان ایران در ژانر ملودرام تهیه و تولید شده است.

بسته «مکث کوتاه»

بسته «مکث کوتاه» از تاریخ چهارشنبه 6 مهرماه در بازه زمانی نامحدود، دو فیلم کوتاه «نورا جان» ساخته مهدی نوری، «Low battery» ساخته سیدحمید حسینی و مستند کوتاه «آقای شعار» ساخته محمدحسن خوش‌رفتار را به صورت اشتراکی، در دسترس مخاطبان هر سه پلتفرم هاشور، ودیو و تیوال قرار می‌دهد.

«نورا جان» به نویسندگی و کارگردانی مهدی نوری و تهیه‌کنندگی انجمن سینمای جوانان ایران در ژانر درام تهیه و تولید شده است و بازیگرانی چون مریم الهامیان، بهرام نوری گندم آباد، محمد امیری و پانیسا اتابکی در آن نقش‌آفرینی کرده‌اند.

فیلم کوتاه «Low battery» به نویسندگی و کارگردانی سیدحمید حسینی و تهیه‌کنندگی سیدحمید حسینی و انجمن سینمای جوانان ایران در ژانر فانتزی و درام تهیه و تولید شده است.

«آقای شعار» به نویسندگی و کارگردانی محمدحسن خوشرفتار، یک مستند کوتاه تاریخی است که در انجمن سینمای جوانان ایران تهیه و تولید شده است.

 

اکران آنلاین به صورت اشتراکی به این معناست که مخاطبان فیلم کوتاه با داشتن حق اشتراک پلتفرم‌های هاشور، ودیو و تیوال می‌توانند این فیلم‌ها را تماشا کنند و فیلم‌هایی که به صورت فروشی اکران آنلاین می‌شوند، با هزینه بسته‌ای 24 هزار تومان  و هر فیلم  8 هزار تومان در پلتفرم‌های  ودیو، هاشور و تیوال قابل تماشاست.

امور پخش و توزیع انجمن سینمای جوانان ایران تاکنون بالغ بر 200 فیلم کوتاه را که در انجمن سینمای جوانان ایران تولید شده‌اند، به صورت اشتراکی و برخی فروشی در پلتفرم‌های هاشور، ودیو، تیوال و فیلیمو اکران آنلاین کرده است.

حسن خمسه سرپرست انجمن سینمای جوا...
پایان فیلمبرداری فیلم کوتاه «مهم...
جایزه بهترین کارگردانی جشنواره س...
ابوالفضل سروش‌مهر سرپرست انجمن س...
فیلم کوتاه «تگرگ» روایتی از تردی...
 هفتمین «هفته فیلم و عکس» استان ...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *