جستجو
اعلام اسامی هیات علمی چهارمین همایش مطالعات فیلم کوتاه تهران؛

اعضای هیات علمی چهارمین همایش مطالعات فیلم کوتاه تهران معرفی شدند.

به گزارش روابط عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، جمعی از سینماگران و استادان دانشگاه مسئولیت ارزیابی مقالات علمی تخصصی چهارمین همایش مطالعات فیلم کوتاه تهران را برعهده گرفتند.

ترکیب اعضای هیات علمی این رویداد پژوهشی‌سینمایی به ترتیب حروف الفبا شامل منصور براهیمی پژوهشگر، مترجم، نویسنده و استاد دانشگاه، حسن حسینی منتقد، پژوهشگر و نویسنده، رامتین شهبازی منتقد، پژوهشگر و استاد دانشگاه، مجید شیخ انصاری تهیه‌کننده و مدرس سینما و فرزاد مؤتمن نویسنده و کارگردان سینما به‌عنوان اعضای هیات علمی چهارمین همایش مطالعات فیلم کوتاه تهران معرفی شدند.

این رویداد با محوریت نگارش مقاله‌های علمی تخصصی با موضوع «ژانر در سینما» از اسفند ۱۴۰۰ کار خود را آغاز کرد و بعد از گذراندن مراحل دریافت و ارزیابی اولیه چکیده مقالات در نهایت با ارائه شش مقاله علمی توسط پژوهشگران شنبه ۲۶ آذر ماه در خانه اندیشه ورزان از ساعت ۱۵ و معرفی مقالات برتر به کار خود پایان می‌دهد.

گفتنی است دبیری علمی چهارمین همایش مطالعات فیلم کوتاه تهران را که به همت معاونت آموزش و پژوهش انجمن سینمای جوانان ایران برگزار می‌شود، منصور براهیمی برعهده داشته است.

حضور در این رویداد برای عموم علاقه‌مندان آزاد است.

موفقیت فیلم کوتاه «آخرین شیهه‌ی ...
در روزهای پایانی اسفند نهمین هفت...
گستره وحشت
حسن خمسه سرپرست انجمن سینمای جوا...
پایان فیلمبرداری فیلم کوتاه «مهم...
جایزه بهترین کارگردانی جشنواره س...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *