جستجو

اعضای دفتر کرج انجمن سینمای جوانان، در دیدار با رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی کرج ایده‌ها و مطالباتشان را مطرح کردند.

به گزارش روابط عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، صادق باغستانی، رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی کرج،  دوشنبه سیزدهم دی ماه با فیلمسازان و اساتید منتخب انجمن سینمای جوانان ایران- دفتر کرج دیدار کرد.

باغستانی ضمن ابراز خوشحالی از حضور در جمع اعضای انجمن دفترکرج بر تعاملات مشترک بیشتر و عملیاتی کردن این نشست‌ها  تاکید کرد و افزود: طی تفاهمنامه‌ای، آمادگی شورای شهر را جهت واگذاری امور تولید و جشنواره‌ای به انجمن سینمای جوانان استان البرز اعلام خواهیم کرد. وی حمایت از انجمن سینمای جوانان را از وظایف شورای شهر و شهرداری عنوان کرد و ادامه داد: در حد توان با هنرمندان و فیلمسازان انجمن همکاری خواهیم کرد.

محمد حسین عابدی، مدیر انجمن سینمای جوانان استان البرز با تشکر از شورای شهر هدف از این نشست را ارتباط نزدیک‌تر و سازنده‌تر بین انجمن سینمای جوانان کرج و شورای شهر اعلام کرد و خواستار ارائه ایده‌ها و پیشنهادات مجموعه  فیلمسازان و اساتید این دفتر به کمیسیون فرهنگی شورای شهر شد.

فیلمسازان حاضر در نشست به معرفی سوابق فیلمسازی، حضور درجشنواره‌های  داخلی و بین‌المللی و جوایزی که تا کنون کسب کرده‌اند، پرداختند. فیلمسازان با تاکید بر لزوم تولید فیلم ونقش این شورا، حمایت از ساخت فیلم‌هایی با موضوعات مختلف شهروندی توسط فیلمسازان این دفتر و هنرمندان  بومی کرج را خواستار شدند.

اساتید دفتر نیز ضمن اشاره به سابقه انجمن سینمای جوانان کرج  و توانمندی‌های فیلمسازان این دفتر خواستار استفاده شورای شهر از این پتانسیل شدند.

همکاری و تعامل مشترک در خصوص ساخت و تولید فیلم ، برگزاری جشنواره فیلم و عکس و برگزاری نمایشگاه‌های مشترک عکس از جمله مطالبات فیلمسازان و اساتید دفتر بود که در این نشست مطرح شد.

 

پوستر ششمین همایش مطالعات فیلم ک...
فیلم‌ساز لرستانی جایزه‌اش را به ...
کتاب «مجموعه فیلم‌نامه کوتاه» ، ...
«پیام خصوصی» در جشنواره کونکوردی...
از فیلم‌سازی با پول تو جیبی تا آ...
«سوره» میزبان نشست‌های تخصصی «فی...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *