جستجو

گفت‌و‌گوی زنده انجمن سینمای جوانان ایران پیرامون فیلم کوتاه این هفته با حضور مسعود سفلایی، برگزار می‌شود.

 

به‌گزارش روابط عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، چهل‌وپنجمین گفت‌و‌گوی زنده انجمن سینمای جوانان ایران پیرامون فیلم کوتاه با عنوان برخط فرضی (فصل دوم) ساعت 21 شامگاه چهارشنبه 6 مردادماه 1400 از طریق صفحه معاونت آموزش انجمن به ‌آدرس amoozsh.iycs@ برگزار خواهد شد.

عنوان نشست تخصصی این هفته که اولین جلسه از سرفصل «روایت در فیلم کوتاه» است، «روایت و تصویر/ خوانش داستان در دوران جدید» است که با حضور مسعود سفلایی و با اجرای رامتین شهبازی برگزار می‌شود.

 

«برخط فرضی» هر هفته ساعت 21 از طریق صفحه اینستاگرام انجمن به نشانی amoozsh.iycs@ برگزار می‌شود.

گفتنی است در فصل جدید برخط فرضی، هرماه یک مجری‌کارشناس موضوع واحدی را با حضورکارشناسان سینمایی مورد بررسی قرار خواهد داد و این برنامه چهارشنبه‌ هر هفته از ساعت 21 میزبان یک کارشناس مهمان خواهد بود.

بر این اساس، در سومین مجموعه آموزشی از سری جدید برخط فرضی، رامتین شهبازی به‌عنوان مجری‌کارشناس، موضوع «روایت در فیلم کوتاه» را طی 5 هفته با 5 مهمان این برنامه مورد واکاوی قرار خواهد داد.

تاکنون چهل و چهار نشست تخصصی با عنوان «برخط فرضی» در حوزه‌های گوناگون مرتبط با فیلم کوتاه با حضور اساتید برجسته ایرانی و خارجی برگزار شده و ویدیوی نشست‌های قبلی در صفحه یادشده در دسترس علاقه‌مندان است.

حسن خمسه سرپرست انجمن سینمای جوا...
پایان فیلمبرداری فیلم کوتاه «مهم...
جایزه بهترین کارگردانی جشنواره س...
ابوالفضل سروش‌مهر سرپرست انجمن س...
فیلم کوتاه «تگرگ» روایتی از تردی...
 هفتمین «هفته فیلم و عکس» استان ...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *