جستجو

بسته فیلم کوتاه «ژنریک؛ شش فیلم شش نگاه» روز گذشته با حضور عوامل و اهالی رسانه در پردیس سینمایی چارسو افتتاح شد.

 

به گزارش روابط عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، روز گذشته سه‌شنبه دوم اسفند، پردیس سینمایی چارسو میزبان جمعی از اهالی سینمای کوتاه، خبرنگاران و عوامل بسته فیلم کوتاه «ژنریک؛ شش فیلم شش نگاه» در ساعت 17:30 بود که برای برگزاری مراسم افتتاحیه این بسته اکران فیلم‌های کوتاه در سینماهای هنروتجربه جمع شده بودند.

بسته فیلم کوتاه «ژنریک؛ شش فیلم شش نگاه» از تولیدات انجمن سینمای جوانان ایران، تازه‌ترین بسته اکران فیلم‌های کوتاه در سینماهای منتخب هنروتجربه در سراسر کشور است.

گروه سینمایی هنروتجربه تولیدات انجمن سینمای جوانان ایران را در قالب بسته فیلم کوتاه با عنوان «ژنریک؛ شش فیلم شش نگاه» از امروز چهار‌شنبه سوم اسفندماه، اکران می‌کند، که این فیلم‌های کوتاه شامل، «پرتاب ناگهانی یک فیل» به کارگردانی نازنین چیت‌ساز (11 دقیقه)، «جان داد» به کارگردانی سهیلا پورمحمدی (15 دقیقه)، «خنده بی‌دلیل گوزنها» به کارگردانی سجاد ایمانی (20 دقیقه)، «کبود» به کارگردانی علی توکلی (20 دقیقه)، «کپسول» به کارگردانی امیر پذیرفته (20 دقیقه) و «امروز جمعه است» به کارگردانی محمد آهنگر (14 دقیقه) هستند.

علاقمندان به فیلم کوتاه می‌توانند با مراجعه به سایت‌های فروش بلیت، برای تماشای این آثار اقدام کنند که تا پایان اسفند 1401 ادامه دارد و زمان تمدید آن هم متعاقبا اعلام خواهد شد.

در ادامه گزارش تصویری مراسم افتتاحیه را تماشا می‌کنید.

تماشای فیلم‌های درام و فانتزی در...
حضور استاندار فارس در دفتر انجمن...
همزمان با حضور در جشنواره کن از ...
محسن جهانی سرپرست انجمن سینمای ج...
سیدوحید سیدحسینی به‌عنوان سرپرست...
تک‌نوازی در نشست فیلم کوتاه تبریز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *