جستجو

عبدالرحمن برزگر بر ضرورت تعامل بین‌بخشی در حوزه فیلم کوتاه تأکید کرد.

به‌گزارش روابط‌عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، عبدالرحمن برزگر مدیر انجمن سینمای جوانان استان بوشهر درباره اردوی فیلم‌سازی «ایده تا تولید» توضیح داد: طراحی این برنامه در بوشهر صورت گرفته و با موافقت معاونت آموزش و حمایت مدیرعامل انجمن سینمای جوانان ایران در بوشهر به مرحله اجرا درمی‌آید.
برزگر درخصوص اهداف این برنامه گفت: ضرورت تعامل بین‌بخشی و ایجاد شبکه‌ فرهنگی هنری به ویژه در سینمای کوتاه ما را بر آن داشت که با طراحی این اردو نوعی هم‌افزایی سینمایی شکل دهیم و امیدواریم با پشتیبانی و حمایت ستاد مرکزی انجمن بتوانیم فیلم‌های قابل دفاعی را در بوشهر تولید کنیم.
وی افزود: به‌منظور ارتقای سطح دانش فیلم‌سازان در ژانر «وحشت و رازآلود» ارسلان امیری، در ژانر «کمدی و فانتزی» عادل تبریزی و در ژانر «جنگی و دفاع مقدس» مهدی جعفری از اساتید و فیلم‌سازان برجسته کشور، عهده‌دار هدایت فیلم‌سازان خواهند بود.
مدیر انجمن سینمای جوانان بوشهر درباره تیم حاضر در این اردو گفت: ۱۵ نفر از بوشهر (میثم فرهومند، رحیم محدثی‌نژاد و کامران رحیمی) از برازجان (عباس احسانی‌زاده) از تنگستان (اکبر انصاری‌مقدم) از اباده (زهرا هاشمی) از زاهدان (ژیلا نمرودی و سعید درانی) از آبادان (ودیان زویداوی) از شیراز.(شیوا بافهم) از بندرعباس(حامد قنبری و عماد صادقی) از یاسوج (فروزان جاویدی) از دزفول (مریم ثابت‌نام) و از اهواز (ابوالفضل میرزاپور) از بین ۴۵ طرح انتخاب و به این اردوی منحصربفرد دعوت شده‌اند.
عبدالرحمن برزگر خاطر نشان کرد: برون داد این رویداد سینمایی سه فیلم کوتاه خواهد بود که در قالب فرآیند کارگاهی برای نخستین بار در کشور انجام می‌شود.

اردوی فیلم‌سازی «ایده تا تولید» 24 تا 30 اردی‌بهشت‌ماه 1401 به‌میزبانی انجمن سینمای جوانان بوشهر برگزار خواهد شد.

نوید عزیزی سرپرست انجمن سینمای ج...
«آخرین شیهه اسبی که خواب پروانه ...
علی خسروی سرپرست انجمن سینمای جو...
آیین تجلیل از چهره‌های شاخص هنر ...
پایان فیلم‌برداری «چهارشنبه سوری...
تماشای فیلم‌های درام و فانتزی در...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *