جستجو

همایش بزرگ متخصصین صدا در کارگاه‌های آموزشی پیشرفته به همت مدرسه ملی سینمای ایران و لابراتوار دیجیتال پیشگامان سینمای آریا برگزار می‌شود.

به گزارش روابط‌عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، در مجموعه کارگاه‌های تخصصی آموزشی صدا که مدرسه ملی سینمای ایران با همکاری لابراتوار دیجیتال پیشگامان سینمای آریا اقدام به برگزاری آن کرده‌اند، سرفصل‌های کلی زیر ارائه خواهند شد:

  • آشنایی با تکنولوژی و محصولات جدید کمپانی Genelec
  • آشنایی با کمپانی Schoeps و تکنولوژی میکروفون‌های آن
  • آشنایی با کمپانی Merging و نرم‌افزار صداگذاری و مبدل‌های آن

گفتنی‌است سیامک نقیان (مدیرعامل)، توماس لوند، آکی ماکی‌ویرتا، مارکوس کاهلین و کلیفورد پریرا از کمپانی Genelec، یورگ رادر از کمپانی Schoeps، کلود سلیر و مائوریس انگلر از کمپانی Merging به عنوان مدرسان و سخنرانان این کارگاه‌ها حضور خواهند داشت.

سمینار تخصصی صدا در روزهای یکشنبه و دوشنبه، هفتم و هشتم آبان ۹۶ از ساعت ۹:۳۰ تا ۱۷ در سالن شماره ۵ سینما مرکزی واقع در ضلع جنوب غربی میدان انقلاب برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان به حضور می‌توانند از طریق شماره تماس ۶۶۹۰۰۸۱۰ یا تکمیل فرم اینترنتی به آدرس www.pca-lab.com/audioclass اقدام به ثبت نام نمایند. اعضای محترم انجمن صنفی صدابردان و صداگذاران نیز می‌توانند از طریق دبیر انجمن (آقای ناصر انتظاری)، در این مجموعه کارگاه‌ها شرکت کنند.

تجسم یک باور کهن
موفقیت فیلم کوتاه «آخرین شیهه‌ی ...
در روزهای پایانی اسفند نهمین هفت...
گستره وحشت
حسن خمسه سرپرست انجمن سینمای جوا...
پایان فیلمبرداری فیلم کوتاه «مهم...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *