جستجو

گفت‌و‌گوی زنده انجمن سینمای جوانان ایران پیرامون فیلم کوتاه این هفته با حضور محمدحسین تمجیدی برگزار می‌شود.

به گزارش روابط عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، هفدهمین گفت‌و‌گوی زنده انجمن سینمای جوانان ایران پیرامون فیلم کوتاه ساعت۲۲ شامگاه چهارشنبه 30 مهرماه ۹۹، از طریق صفحه اینستاگرام انجمن برگزار خواهد شد.

عنوان نشست تخصصی این هفته «ژمنوپدی‌های فیلم کوتاه» است که با حضور «محمدحسین تمجیدی» مستند ساز و استادیار دانشگاه تهران و اجرای حافظ آهی برگزار می‌شود.

«ژمنوپدی» در اصل یک نوع موسیقی خاص از ابداعات «اریک ساتی» آهنگساز مدرن و امپرسیونیست است که در زمینه موسیقی فیلم تئوری‌های جالب توجهی دارد.

مجموعه نشست‌های آموزشی آنلاین انجمن سینمای جوانان ایران با عنوان «برخط فرضی» هر چهارشنبه از ساعت 22  از طریق صفحه اینستاگرام انجمن به نشانی @iycs.ir برگزار می‌شود. تاکنون 15 نشست تخصصی در حوزه‌های گوناگون مرتبط با فیلم کوتاه با حضور اساتید برجسته برگزار شده است.

قابل ذکر است که ویدیوی نشست‌های قبلی برخط فرضی در صفحه یاد شده در دسترس علاقه‌مندان است.

محمدحسین تمجیدی، متولد تهران و دانش‌آموخته کارگردانی سینما و مطالعات عالی پژوهش هنر است. وی همچنین مستندساز و استادیار دانشگاه تهران، سوره و صدا و سیما، عضو هیأت علمی وزارت علوم، عضو آکادمی علمی اتحادیه رادیو و تلویزیون‌های آسیا و اقیانوسیه ABU  است.

تألیف و ترجمه کتاب‌های موسیقی فیلم، باز‌اندیشی در سینمای مستند و زیبایی‌شناسی تلویزیون، کسب پالادین نقره از جشنواره فیلم‌های بین‌المللی پالرمو ایتالیا برای مستند قهرمانی و دریافت جایزه بهترین مستند از جشنواره بین‌المللی جهانگردی برای مستند همسایگان خزر در کارنامه هنری تمجیدی به چشم می‌خورد.

تجسم یک باور کهن
موفقیت فیلم کوتاه «آخرین شیهه‌ی ...
در روزهای پایانی اسفند نهمین هفت...
گستره وحشت
حسن خمسه سرپرست انجمن سینمای جوا...
پایان فیلمبرداری فیلم کوتاه «مهم...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *