جستجو

هنرمندان، فیلم‌سازان، عکاسان و پیشکسوتان حوزه فرهنگ و هنر آذربایجان‌غربی به همت انجمن سینمای جوانان آذربایجان‌غربی و به‌مناسبت روز سینما از مدافعان سلامت تجلیل کردند.

به گزارش روابط عمومی انجمن سینمای جوانان ایران،  هنرمندان، فیلم‌سازان، عکاسان و پیشکسوتان حوزه فرهنگ و هنر آذربایجان‌غربی به‌مناسبت روز سینما و به همت انجمن سینمای جوانان آذربایجان‌غربی، با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان آذربایجان‌غربی در بیمارستان طالقانی ارومیه حاضر  و از مدیر، کادر درمانی و پرستاران این بیمارستان با اهداء هدیه و لوح سپاس قدردانی نمودند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌غربی در این برنامه اضهار داشت:  آنچه پزشکان و پرستاران انجام می‌دهند، کمال فداکاری و ریسک‌پذیری بوده و به عبارتی بهترین نمونه بارز جهاد فی سبیل الله است.

حجت الاسلام ناصر خدایاری ادامه داد: با توجه به اینکه کشورمان در معرض تحریم‌های مختلف قرار دارد و امکانات موجود درآن قابل مقایسه با کشورهای دیگر نیست، با وجود کمی امکانات و مطابقت نداشتن آن با امکانات کشورهای دیگر، کادر سلامت اعم از پزشکان و پرستاران با هرآن‌چه درتوان داشتند دراین آزمون نیز سربلند بیرون آمده و از هیچ اقدامی برای درمان بیماران دریغ نکردند.

وی ادامه داد: با وجود تمامی کاستی‌ها کارهای ارزشمندی صورت گرفته که همه در جای خود نشان از فداکاری و ایثار مدافعان سلامت است.

وی اظهار داشت: برای ماندگار ساختن فداکاری های مدافعان سلامت، زمینه همکاری بین دو طرف فراهم شود تا تلاش‌های صورت گرفته در غالب فیلم، عکس و هنرهای تجسمی به تصویر کشیده شده و ماندگار شود.

موفقیت فیلم کوتاه «آخرین شیهه‌ی ...
در روزهای پایانی اسفند نهمین هفت...
گستره وحشت
حسن خمسه سرپرست انجمن سینمای جوا...
پایان فیلمبرداری فیلم کوتاه «مهم...
جایزه بهترین کارگردانی جشنواره س...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *