جستجو

کارگردان فیلم «خروس‌ها» عنوان کرد: به نظرم بهتر است جشنواره‌های منطقه‌ای مانند لیگ‌های ورزشی، سطح‌بندی داشته باشند و دفاتر به نسبت قوی، متوسط و ضعیف بودن از هم تفکیک شوند.

امیررضا جلالیان که با فیلم «خروس‌ها» در جشنواره «شبدیز» حضور دارد در گفت‌وگو با ستاد خبری جشنواره این فیلم را برداشتی آزاد از داستان کوتاه دو سرباز کوچک نوشته گی‌دو موپاسان عنوان کرد و گفت: من برای پنجمین بار است که در جشنواره منطقه‌ای شرکت می‌کنم. و نمایش فیلم‌ها همیشه برایم جذاب بوده است اما پخش ضعیف فیلم‌ها در سالن‌های شهرستان از نکات منفی این جشنواره‌ها محسوب می‌شود.

وی ادامه داد: در واقع ادامه یافتن جشنواره‌های منطقه‌ای در طول سالیان، بستری برای ورود منطقی به جشنواره فیلم کوتاه تهران است.

چلالیان با طرح پیشنهادی درباره برگزاری جشنواره‌های منطقه‌ای، گفت: به نظرم بهتر است جشنواره‌های منطقه‌ای مانند لیگ‌های ورزشی، سطح‌بندی داشته باشند. به طور مثال گروه‌های استانی به سه گروه ده نفره  تقسیم شوند و دسته‌بندی‌ها به شکلی صورت گیرد که دفاتر به نسبت قوی، متوسط و ضعیف تفکیک شوند و دفتر تهران هم بهتر است به عنوان یک منطقه مستقل رقابت داخلی داشته باشد.

کارگردان «خروس‌ها» هنرجویان انجمن سینمای جوان را نسبت به فارغ‌التحصیلان دانشگاهی، اجرایی‌تردانست و اضافه کرد: دفاتر انجمن در سرتاسر کشور نباید به حال خودشان رها شوند و ارزیابی عملکرد و حمایت از دفاتر براساس عملکردشان باید توامان انجام گیرد.

 

تماشای فیلم‌های درام و فانتزی در...
حضور استاندار فارس در دفتر انجمن...
همزمان با حضور در جشنواره کن از ...
محسن جهانی سرپرست انجمن سینمای ج...
سیدوحید سیدحسینی به‌عنوان سرپرست...
تک‌نوازی در نشست فیلم کوتاه تبریز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *