جستجو

 

فیلم کوتاه «فروزان» به کارگردانی میرعباس خسروی‌نژاد و تیه‌کنندگی انجمن سینمای جوانان ایران – دفتر خرم‌آباد در بخش مسابقه دو جشنواره بین‌المللی در کوزوو به رقابت خواهد پرداخت.

 

به گزارش روابط‌عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، فیلم کوتاه «فروزان» به کارگردانی میرعباس خسروی‌نژاد و تیه‌کنندگی انجمن سینمای جوانان ایران – دفتر خرم‌آباد در بخش مسابقه یازدهمین دوره جشنواره بین‌المللی Goddess on the Throne  و ششمین دوره جشنواره FerFilm کوزوو حضور خواهد داشت.

«فروزان» داستان زن جوانی است که شوهرش فوت شده و با دو فرزند کوچکش در روستا زندگی می‌کنند. او سعی می‌کند از خانواده اش در مقابل حمله شبانه دزدها محافظت کند.

جشنواره بین‌المللی Goddess on the Throne در سال ۲۰۰۲ به عنوان اولین جشنواره فیلم در کوزوو تأسیس شده و در آن فیلم‌ها به‌طور هم‌زمان در قطارهای در حال حرکت از یک شهر به شهر دیگر، ایستگاه قطار و سالن سینما نمایش داده می‌شوند. این جشنواره که از تاریخ ۲۳ تا ۲۷ آگوست برابر با ۱ تا ۵ شهریورماه برگزار می‌شود، با هدف نمایش و ارزیابی فیلم‌های جدید فیلم‌سازان از سراسر جهان و همچنین ایجاد ارتباط با هنرمندان و در نظر گرفتن فرصت‌های تولید مشترک برگزار می‌شود.

این فیلم کوتاه همچنین در بخش مسابقه ششمین دوره جشنواره بین‌المللی Ferfilm که از تاریخ ۲ تا ۶ سپتامبر برابر با ۱۱ تا ۱۵ شهریور در کشورکوزوو برگزار می‌شود، حضور خواهد داشت

تماشای فیلم‌های درام و فانتزی در...
حضور استاندار فارس در دفتر انجمن...
همزمان با حضور در جشنواره کن از ...
محسن جهانی سرپرست انجمن سینمای ج...
سیدوحید سیدحسینی به‌عنوان سرپرست...
تک‌نوازی در نشست فیلم کوتاه تبریز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *