جستجو

تصویر برداری فیلم کوتاه «عینک» به کارگردانی و نویسندگی فرشید ضیاءالملک به پایان رسید و هم‌اکنون روی میز تدوین قرار دارد.

 

به گزارش روابط‌عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، فیلم کوتاه «عینک» به نویسندگی و کارگردانی فرشید ضیاءالملک و به تهیه کنندگی انجمن سینمای جوانان مراغه مراحل پیش تولید و تولید خود را به پایان رسانده و در حال حاضر در مرحله پس تولید و تدوین قرار دارد.

این فیلم  کوتاه که در سبک سوررئال و ژانر درام اجتماعی تولید شده است، به بیان اختلاف‌ها و نقطه نظرهای سطح دید افراد و نسل‌ها در مواجهه با جهان پیرامون می‌پردازد و ذهن بیننده را به کنکاش و تفکر در این‌باره درگیر می‌کند تا با تعقل و ناظر به زاویه دید کارگردان موضوع را بررسی کند.

همچنین کارگردان و نویسنده این فیلم کوتاه در تکمیل خلاصه داستان این «عینک» معتقد است: ارتباطات اجتماعی بازخوردی از رفتارهای افراد است که از سطح نگرش آن‌ها به وجود می‌آید و آشنایی با این مقوله باعث از بین رفتن بیشتر سوع تفاهم‌ها و بد اخلاقی‌ها در جامعه می‌شود.

لازم به ذکر است که فیلم کوتاه «عینک» شانزدهمین اثر فرشید ضیاءالملک است و این کارگردان در 11 سال گذشته تولید فیلم‌های «شیرینی چای»، «وسوسه»، «حس گمشده»، «ترانزیت»، «پاشا»، «بهرام»، «سنگ نگاره»، «سفره ایرانی»، «داستان عشق»، «آرزوهای بزرگ»، «به سوی سهند»، «سهند بهشتی بی‌انتها»، «کندوان»، «زنگ آخر» و «قخ لیخ» را در کارنامه خود ثبت کرده است.

عوامل این فیلم کوتاه عبارتند از:

نویسنده و کارگردان: فرشید ضیاءالملک، دستیارکارگردان و انتخاب بازیگر: احمد حیاوی، عکاس: حدیثه مقدم، بازیگران: آنیل و یدالله محمودزاده، منشی صحنه: باران قربانی‌وند، تصویر و تدوین: حسن توفیق، صدا: امید معروفی، سالار باقری بهبود و سینا سعدی، موسیقی: علی روشن، طراح دکور و لباس: لیدا مفتاحی، تیتراژ و پوستر: رضوان کثیری، مدیر تولید: مهران نوبهار و تدارکات: کمال کفاشی فام.

تجسم یک باور کهن
موفقیت فیلم کوتاه «آخرین شیهه‌ی ...
در روزهای پایانی اسفند نهمین هفت...
گستره وحشت
حسن خمسه سرپرست انجمن سینمای جوا...
پایان فیلمبرداری فیلم کوتاه «مهم...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *