جستجو

 

کتاب‌های منتشر شده انجمن سینمای جوانان ایران، در «بوفه کتاب» با تخفیف ویژه عرضه می‌شود.

 

به‌گزارش روابط‌عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، «بوفه کتاب»، یکی از فروشگاه‌های آنلاین کتاب و مرکز خرید سریع و آسان کتاب، شش عنوان از کتاب‌های منتشر شده در انجمن را با تخفیف ویژه به علاقه‌مندان عرضه کرده است.

بر پایه این گزارش کتاب‌های «داستان‌گویی در فیلم کوتاه؛ معیارها و درس‌گفتارها» به‌قلم سعید عقیقی، «این‌سو واقعیت، آن‌سو خیال؛ گزیده داستان‌های کوتاه فارسی برای اقتباس» گردآوری محمد قاسم‌زاده، «کم یعنی زیاد؛ فن نگارش فیلم‌نامه کوتاه» نوشته کلودیا هانتر جانسون و ترجمه محمد گذرآبادی، «درباره عکاسی» نوشته سوزان سانتاگ و ترجمه فرزانه طاهری، «ترکیب‌بندی تصویر در سینما و تلویزیون» نوشته پیتر وارد و ترجمه حمید احمدی لاری و «ساختن یک فیلم کوتاه» نوشته روبرتو مولیترنی و ترجمه صنم نادری، در فروشگاه اینترنتی «بوفه کتاب» و با تخفیف ویژه در اختیار علاقه‌مندان قرار دارند.

«بوفه کتاب» مرکزی است برای دستیابی سریع و آسان به کتاب‌ها و داستان‌های متناسب با سن و نیاز مخاطبان که با هدف نهادینه کردن ارزش‌هایی همچون شجاعت، اراده، صداقت، فروتنی، مهربانی، مسئولیت، صبر و… از طریق کتاب خواندن، آن‌ها را عرضه می‌کند. مخاطبان می‌توانند مطالب و خلاصه‌ یا بخشی از هر کتاب را بخوانند و سپس کتاب مورد نظرشان را انتخاب کنند.

علاقه‌مندان می‌توانند جهت تهیه شش عنوان کتاب منتشر شده انجمن سینمای جوانان ایران با تخفیف ویژه به «بوفه کتاب» با آدرس http://www.boofeketab.com/ مراجعه فرمایند.

پوستر ششمین همایش مطالعات فیلم ک...
فیلم‌ساز لرستانی جایزه‌اش را به ...
کتاب «مجموعه فیلم‌نامه کوتاه» ، ...
«پیام خصوصی» در جشنواره کونکوردی...
از فیلم‌سازی با پول تو جیبی تا آ...
«سوره» میزبان نشست‌های تخصصی «فی...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *