جستجو

 

فیلم کوتاه «ضد آب» ساخته داوود رضایی به جشنواره جهانی فیلم Humboldt Int’l  آمریکا راه یافت.

به گزارش روابط عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، فیلم کوتاه «ضد آب» ساخته داوود رضایی از مربیان انجمن سینمای جوانان ایران- دفتر ویژه تهران، در پنجاه‌ وسومین دوره جشنواره جهانی فیلم Humboldt Int’l  آمریکا،  به نمایندگی از ایران نمایش داده خواهد شد.

 

این جشنواره به عنوان قدیمی‌ترین جشنواره فیلم که توسط دانشجویان اداره می‌شود، جدا از نگاهی هنری به  آثار، از نظر برقراری ارتباط  و بیان مشکلات فردی و اجتماعی نیز به آن‌ها می‌نگرد. در این دوره بعد از داوری هزاران آثار ارسالی نزدیک به 169 اثر انتخاب اولیه شده و سپس نزدیک به 30 اثر از جمله “ضد آب” برای اکران برگزیده شدند.

 

در خلاصه داستان این فیلم کوتاه آمده است: سیامک در کودکی قربانی کودک‌آزاری بوده، و بعدازآن حادثه هیچ‌گاه رنگ آرامش و ثبات را ندیده است. هنوز سایه سنگین آن اتفاقات لحظه‌لحظه زندگی سیامک را فرامی‌گیرد و او را ترک نمی‌کند. سیامک حالا بعد از بیست سال با مردی روبرو می‌شود که باعث همه این اتفاقات بوده…

عوامل تولید این فیلم عبارتند از:

 

نویسنده و کارگردان: داوود رضایی، مدیر تصویربرداری: بهزاد ترکی‌زاده، تصویربردار زیرآب: همایون کاشانی، طراح صحنه و لباس: علی‌عرفان فرهادی، مدیر تولید و مجری طرح: مسعود جورسرا، صدابردار: میثم شاه‌حسینی، صداگذار: مهدی اکبریان، تدوین‌: داوود رضایی ، گریمور: سوسن سلامت، عکاس:  حسام موفق، بازیگران: حسین امیدی، محمدرضا مالکی،  پدرام زنجانی، مهدی پارسا، امین حسینیون، مهرناز فقیهی، دستیار کارگردان: طاهر خیری و پوریا فراهانی، مترجم: مینا رضایی، هاله قاسمی، استوری بورد: ریحانه صالحیان، پوستر و لوگو: سعیده جانی خواه، دستیار تصویر: علیرضا بیات، محمدرضا بیات، دستیار صدا: مهدی اسبقی، موسیقی: داود رضایی، مدیر تدارکات: احسان رحیمی، با همراهی: پویان آقا بابایی  و تهیه کننده: داود رضایی

 

پنجاه و سومین دوره جشنواره جهانی فیلم Humboldt Int’l  آمریکا که قرار بود 24 تا 28 آوریل (4 تا 8 اردیبهشت) در خلیج هامبولدت شهر آرکاتا ایالت کالیفورنیا برگزار شود به دلیل شیوع ویروس کرونا دچار تغییراتی در زمان و مکان و نحوه برگزاری شده است.

 

تجسم یک باور کهن
موفقیت فیلم کوتاه «آخرین شیهه‌ی ...
در روزهای پایانی اسفند نهمین هفت...
گستره وحشت
حسن خمسه سرپرست انجمن سینمای جوا...
پایان فیلمبرداری فیلم کوتاه «مهم...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *