جستجو

نمایشگاه عکس «صدای سکوت» با آثاری از اسماعیل طحان و عابد میرمعصومی از عکاسان انجمن سینمای جوانان استان سمنان شنبه ۱۵ تیرماه در گالری انجمن سینمای جوانان استان واقع در تالار آفتاب شهر سمنان افتتاح خواهد شد.

 

به گزارش روابط عمومی انجمن سینمای جوانان ایران به نقل از ایرنا، نمایشگاه عکس «صدای سکوت» شامل عکس‌هایی از مناطق سیل‌زده استان لرستان به ویژه شهرستان پلدختر و روستای چم مهر است که از نگاه دو عکاس مورد بازدید عموم قرار خواهد گرفت.

این نمایشگاه از شنبه ۱۵ الی ۲۲ تیرماه از ساعت ۱۷ تا ۲۲ در گالری انجمن سینمای جوانان سمنان واقع در تالار آفتاب و با همکاری معاونت فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان سمنان برپا خواهد شد.

اسماعیل طحان دانشجوی عکاسی دانشکده هنر سمنان و از اعضای انجمن سینمای جوانان استان سمنان است که تا به حال دو نمایشگاه انفرادی در سرخه و سمنان و نمایشگاه‌های گروهی متعددی از جمله نمایشگاه گروهی در انجمن عکاسان ایران داشته است. همچنین آثار وی علاوه بر مقام‌های متعدد در جشنواره‌های استان سمنان در یازدهمین جشنواره بین‌المللی فجر و جشنواره ملی هنرهای تجسمی جوانان ایران حضور داشته است.

عابد میرمعصومی عکاس خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) استان سمنان و از اعضای انجمن سینمای جوانان استان سمنان است که نمایشگاه‌های گروهی از جمله نمایشگاه عکس ایران امروز را در گالری شهرداری آتن یونان و کاخ سعدآباد تهران در سوابق خود دارد. برخی آثار وی نیز علاوه بر مقام‌های متعدد در جشنواره عکاسی استان سمنان در چهارمین جشنواره بین‌المللی فجر و جشنواره بین‌المللی آب اصفهان حضور داشته است.

انتخاب و نظارت کیفی آثار این نمایشگاه توسط خسرو به آیین استاد پیشکسوت هنر عکاسی استان سمنان انجام شده است.

 

موفقیت فیلم کوتاه «آخرین شیهه‌ی ...
در روزهای پایانی اسفند نهمین هفت...
گستره وحشت
حسن خمسه سرپرست انجمن سینمای جوا...
پایان فیلمبرداری فیلم کوتاه «مهم...
جایزه بهترین کارگردانی جشنواره س...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *