جستجو

شصت‌وهفتمین جشنواره منطقه‌ای سینمای جوان – یاسوج توسط انجمن سینمای جوانان یاسوج با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود.

 

به‌گزارش روابط‌عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، شصت‌و‌هفتمین جشنواره‌های منطقه‌ای سینمای جوان با هدف شناسایی و معرفی استعدادهای سینمایی، تثبیت جایگاه فیلم کوتاه به عنوان یکی از مقوله‌های مهم فرهنگی با رویکرد ایجاد تنوع و تکثر در انواع فیلم کوتاه از طریق تاکید بر ژانرهای سینمایی، به مدت ۴ روز از 2 الی 5 اسفندماه 1401 در استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود. در این دوره از جشنواره توجه به سینمای بومی و فیلمهای ژنریک در الویت انتخاب و داوری خواهند بود.

در این دوره از جشنواره توجه به سینمای بومی و فیلم‌های ژنریک در الویت انتخاب و داوری خواهند بود و هنرمندان 10 استان (فارس، خوزستان، خراسان شمالی، کرمانشاه، آذربایجان غربی، ایلام، لرستان، مرکزی، همدان و کهگیلویه و بویراحمد) در شصت‌و‌هفتمین جشنواره منطقه‌ای سینمای جوان – یاسوج حضور خواهند داشت.

نام‌نویسی در شصت‌و‌هفتمین جشنواره منطقه‌ای سینمای جوان – یاسوج از روز 28 آبان 1401 آغاز می‌شود و تا 14 دی 1401 ادامه خواهد داشت؛ تاکید می‌شود «مهلت ثبت‌نام و بارگذاری آثار به هیچ عنوان تمدید نشده و رأس تاریخ اعلام شده، سایت ثبت‌نام بسته خواهد شد».

علاقه‌مندان می‌توانند از طریق سایت به‌نشانی زیر نسبت به نام‌نویسی در شصت‌وهفتمین جشنواره منطقه‌ای سینمای جوان- یاسوج اقدام فرمایند:

www.iycs.ir  / www.festival.iycs.ir

نشانی دبیرخانه:

تهران، میدان ونک، خیابان گاندی جنوبی، خیابان نوزدهم، شماره 20، دبیرخانه شصت‌وهفتمین جشنواره منطقه‌ای سینمای جوان- یاسوج

کدپستی: 1517873811

شماره تماس: 86087603 – 86084863

پست الکترونیک:  iycs.fest@gmail.com

 

آیین نامه شصت و هفتمین جشنواره منطقه ای-یاسوج

تماشای فیلم‌های درام و فانتزی در...
حضور استاندار فارس در دفتر انجمن...
همزمان با حضور در جشنواره کن از ...
محسن جهانی سرپرست انجمن سینمای ج...
سیدوحید سیدحسینی به‌عنوان سرپرست...
تک‌نوازی در نشست فیلم کوتاه تبریز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *