جستجو

 

بخش بازار بین‌الملل جشنواره سی و پنجم از شنبه آغاز به کار می‌کند.

 

به گزارش ستاد خبری سی و پنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران، بخش بازار بین الملل  سی و پنجمین جشنواره بین المللی فیلم کوتاه تهران از روز شنبه ۱۹ آبان ماه در دومین روز از برگزاری جشنواره آغاز به کار می‌کند.

 بخش بازار بین‌الملل جشنواره از روز شنبه به مدت سه روز از ساعت ۱۴ تا ۱۸ پذیرای متقاضیان و هنرمندانی است که پیش از این در سایت جشنواره ثبت نام به عمل آورده‌اند.

گفتنی است، بخش بازار بین‌الملل برای نخستین بار در جشنواره فیلم کوتاه تهران فعالیت خود را آغاز خواهد کرد. اهالی فیلم کوتاه از  سراسر دنیا در این بخش حضور دارند تا بتوانند با سرمایه گذاران و  نمایندگان جشنواره‌های مختلف خارجی و شرکت‌های بین‌المللی ارتباط برقرار کرده و برای فروش یا حضور آثارشان در جشنواره‌های بین‌المللی  رایزنی‌های لازم را به عمل آورند.

سی و پنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران به منظور شناسایی و معرفی برترین آثار کوتاه در سطح ملی و بین‌المللی و همچنین ایجاد رقابت سازنده بین فیلم‌سازان تا ۲٢ آبان ۹۷ در حال برگزاری است. 

اخبار این رویداد بین‌المللی در سایت‌ جشنواره به نشانیwww.tisff.ir و همچنین وب‌سایت انجمن سینمای جوانان به نشانی www.iycs.ir قابل دسترسی است.

تماشای فیلم‌های درام و فانتزی در...
حضور استاندار فارس در دفتر انجمن...
همزمان با حضور در جشنواره کن از ...
محسن جهانی سرپرست انجمن سینمای ج...
سیدوحید سیدحسینی به‌عنوان سرپرست...
تک‌نوازی در نشست فیلم کوتاه تبریز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *