جستجو
جشنواره بین‌المللی فیلم 100؛

 

فراخوان رویداد پرتاب فیلم «100*100» در سیزدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم 100، با همکاری مشترک سازمان سینمایی سوره و انجمن سینمای جوانان ایران، منتشر شد.

به‌گزارش روابط‌عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، رویداد پرتاب (پیچ) ۱۰۰*۱۰۰، در بخش جنبی سیزدهمین جشنواره فیلم ۱۰۰، با حمایت سازمان سینمایی سوره و با همکاری انجمن سینمای جوانان ایران، با هدف نزدیکی سرمایه به علاقه‌مندان و تولیدکنندگان فیلم کوتاه برگزار خواهد شد.

در این رویداد، صاحبان ایده، طرح فیلم‌های کوتاه (زیر چهل دقیقه) خود را در برابر سرمایه‌گذاران ارائه خواهند کرد و می‌توانند در یک فضای عادلانه و شفاف به جذب هزینه‌های تولید فیلم خود بپردازند.

از تمام علاقه‌مندان و ایده‌پردازان فیلم کوتاه دعوت می‌شود تا برای شرکت در این رویداد، طرح خود را تا سقف ۱۲۰۰ کلمه، به همراه برآورد هزینه‌ی تولید و مشخصات کامل صاحب طرح (نام و نام خانوادگی، نشانی، تلفن و ایمیل) در یک فایل world به آدرس 100partab@gmail.com ارسال کنند. ارسال اثر به معنی قبول قوانین و مقررات رویداد است.

از صاحبان آثار ارسال شده به جشنواره فیلم ۱۰۰، در صورت دارا بودن شرایط اولیه برای شرکت در دوره کارگاهی و راهبری دعوت به عمل خواهد آمد و در مرحله بعد آثاری که پرونده آنها توسط اساتید کارگاه مورد قبول واقع شود، به رویداد پیش‌پرتاب دعوت شده و پس از داوری عملکرد ارائه‌دهندگان، بهترین پرتاب‌ها، برای حضور در رویداد نهایی انتخاب خواهند شد.

شایان ذکر است برپایه تفاهم‌نامه انجمن سینمای جوانان ایران با جشنواره بین‌المللی فیلم 100 ، انجمن در سه محور به شرح زیر با این جشنواره همکاری می‌کند:

 

1.برگزاری کارگاه‌ها و دوره‌های آموزشی مشترک ساخت فیلم 100 با استفاده از ظرفیت‌های انجمن سینمای جوانان ایران و سازمان سینمایی سوره حوزه هنری در استان های مختلف برای فیلم‌سازان جوان

2.برگزاری رویداد پرتاب فیلم کوتاه (پیچینگ) در زمان برگزاری جشنواره توسط سازمان سینمایی سوره با محوریت اتصال سرمایه گذاران به فیلم‌سازان مستعد برای حمایت از متقاضیان و اعطای 3 اعتبارنامه ساخت فیلم کوتاه داستانی هر کدام تا سقف 1.000.000.000 ریال به طرح های منتخب توسط انجمن سینمای جوانان

3.اعطای 2 اعتبارنامه ساخت فیلم کوتاه داستانی هر کدام تا سقف 1.000.000.000 ریال از میان آثار راه یافته به بخش مسابقه سیزدهمین جشنواره فیلم 100 توسط انجمن سینمای جوانان

تماشای فیلم‌های درام و فانتزی در...
حضور استاندار فارس در دفتر انجمن...
همزمان با حضور در جشنواره کن از ...
محسن جهانی سرپرست انجمن سینمای ج...
سیدوحید سیدحسینی به‌عنوان سرپرست...
تک‌نوازی در نشست فیلم کوتاه تبریز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *