جستجو

 

برنامه اینترنتی واقعیت مجازی آستیگمات که به‌صورت ویژه برنامه در سی و ششمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران تولید شد  در بستر آپارات در حال پخش است.

به گزارش روابط عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، برنامه اینترنتی واقعیت مجازی آستیگمات به سردبیری و کارگردانی علیرضا ربیع مقدم که به‌صورت ویژه برنامه در سی و ششمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران تولید شد  در بستر آپارات در حال پخش است.

 

این برنامه با همت انجمن سینمای جوانان ایران به عنوان مجری طرح و به تهیه‌کنندگی استودیو واقعیت مجازی آلزایمر ساخته شده است.

 

بینندگان در فصل اول این برنامه در هفت قسمت با معرفی تکنیک واقعیت مجازی (VR)، روند فیلم‌سازی ، عینک‌ها، صدابرداری، مدارس فیلم‌سازی، پخش بین‌الملل و فیلم‌برداری واقعیت مجازی با تورج اصلانی، کاوه سجادی‌حسینی، امیرشهاب رضویان، علی عسگری، محمدرضا مصباح، آرمان فیاض، محمد بخشی، هادی معنوی‌پور، نوشین معراجی، که مهمانان برنامه هستند، همراه می‌شوند.

 

در سیستم‌های فیلم‌برداری و پخش مرسوم در ایران و دنیا بیننده در هر پلان تنها می‌تواند یک اندازه نما با طول پلان محدود که توسط کارگردان مورد تایید نهایی قرار می‌گیرد را مشاهده کند. ولی در واقعیت مجازی (VR) بیننده، با استفاده از عینک‌های واقعیت مجازی‌، کامپیوتر، موبایل یا تبلت می‌تواند با تکان دادن سر، ماوس یا دست خود، کارگردان لحظه به لحظه برنامه باشد و دیگر مجبور به دیدن یک اندازه نمای خاص با دید محدود نباشد.

 

تجسم یک باور کهن
موفقیت فیلم کوتاه «آخرین شیهه‌ی ...
در روزهای پایانی اسفند نهمین هفت...
گستره وحشت
حسن خمسه سرپرست انجمن سینمای جوا...
پایان فیلمبرداری فیلم کوتاه «مهم...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *