جستجو

 

فیلم سینمایی محمد رسول الله (ص) به مناسبت هفته وحدت اسلامی در استان‌های مرزی  در قالب سینما سیار به نمایش درمی‌آید.

 

به گزارش روابط عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، به مناسبت جشن‌های هفته وحدت اسلامی «سینما سیار» اقدام به اکران فیلم سینمایی محمد رسول الله (ص) نموده است. این طرح که با هماهنگی معاونت سینمایی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و انجمن سینمای جوانان ایران و شرکت نور تابان صورت گرفته، با هدف بهره‌مند شدن مردم استان‌های مرزی ایران از فیلم ارزشمند محمد رسول الله به اجرا درمی‌آید.

همچنین با مشارکت انجمن سینمای جوانان ایران، سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران و شرکت نور تابان مقرر شده تا این فیلم در مناطق دور از مرکز کلانشهر تهران برای عموم اکران شود.

«محمد رسول‌الله» فیلمی است در گونه تاریخی به کارگردانی مجید مجیدی که داستان زندگی کودکی حضرت محمد(ص)  را روایت می‌کند. این فیلم در بهمن ماه سال ۱۳۹۳ برای اولین بار برای اهالی سینما اکران شد.

طرح سینما سیار از ابتدای سال جاری توسط معاونت امور استان‌های انجمن سینمای جوانان ایران در حال اجراست و تاکنون فیلم‌های بسیاری در قالب این طرح به اکران عمومی در آمده است.

اجرای طرح سینما اربعین در مناطق مرزی شلمچه، مهران و چذابه و همچنین طرح سینما سیار در واحدهای دانشگاه آزاد سراسر کشور از جمله فعالیت‌های اخیر این معاونت است.

تجسم یک باور کهن
موفقیت فیلم کوتاه «آخرین شیهه‌ی ...
در روزهای پایانی اسفند نهمین هفت...
گستره وحشت
حسن خمسه سرپرست انجمن سینمای جوا...
پایان فیلمبرداری فیلم کوتاه «مهم...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *