جستجو

سومین اردوی فیلم‌سازی «ایده تا تولید» انجمن سینمای جوانان ایران به میزبانی دفتر اردبیل، به پایان رسید.

 

به‌گزارش روابط عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، سومین اردوی فیلم‌سازی «ایده تا تولید» انجمن سینمای جوانان ایران به میزبانی استان اردبیل که با هدف تولید سه فیلم در ژانرهای مختلف از روز 9 دی‌ماه و با معارفه شرکت‌کنندگان افتتاح شد و روز گذشته با تولید سه فیلم کوتاه به کار خود پایان داد.

تولید هر سه فیلم با تجهیزات و گروه حرفه‌ای متشکل از فیلم‌سازان و پیشکسوتان انجمن سینمای جوانان اردبیل به‌عنوان فیلمبردار، صدابردار، مدیر تولید، دستیاران صدا و تصویر، تدوینگر، بازیگر و… در کنار 15 فیلم‌ساز و 3 استاد صورت گرفت.

دو فیلم کوتاه که در ژانرهای «کمدی» و «ملودرام» تولید شدند، خارج از محوطه شهرستان اردبیل و در روستاهای اطراف آن مقابل دوربین رفت و فیلم کوتاهی که در ژانر «پلیسی- جنایی» ساخته شد، در خارج و داخل شهرستان اردبیل مراحل تولید و فیلم‌برداری را به پایان رساند.

مدت زمان فیلم‌برداری برای هر کدام از فیلم‌ها دو تا سه روز ادامه داشت و تدوین این فیلم‌ها روز پنجشنبه 15 دی‌ماه 1401 به صورت مشترک در تمام گروه‌ها انجام شد و در نهایت روز جمعه 16 دی‌ماه با رونمایی فیلم‌ها در مراسم اختتامیه، سومین اردوی فیلمسازی انجمن سینمای جوانان ایران به پایان رسید.

لازم به ذکر است، آرش رصافی مشاور عالی انجمن سینمای جوانان ایران، سعید پوراسماعیلی معاون آموزشی انجمن سینمای جوانان، عالیه هاشمی مدیر آموزش انجمن سینمای جوانان ایران، میردولت موسوی رییس انجمن سینمای جوانان اردبیل، سعید نجاتی نویسنده و کارگردان و هادی مقدم‌دوست نویسنده و کارگردان، در طول برگزاری این دوره آموزشی و روند تولید هر سه فیلم کوتاه همراه هنرجویان بودند.

از کمدی تا آخرالزمان / هفتمین جل...
«فیلم‌جُستار» از هر تعریف و قاعد...
جایزه رِمی «ورلد فست» آمریکا به ...
پوستر ششمین همایش مطالعات فیلم ک...
فیلم‌ساز لرستانی جایزه‌اش را به ...
کتاب «مجموعه فیلم‌نامه کوتاه» ، ...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *