جستجو

فیلم‌های کوتاه «گورمردها» و «قارلی داملار» جوایز اصلی نوزدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم مذهب امروز ایتالیا را دریافت کردند.

به گزارش روابط عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، فیلم‌های کوتاه «گورمردها» به کارگردانی علی مردمی از تولیدات انجمن سینمای جوانان ارومیه و «قارلی داملار» به کارگردانی هایده مرادی از تولیدات انجمن سینمای جوانان اردبیل جوایز اصلی بخش کوتاه نوزدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم مذهب امروز ایتالیا را به خود اختصاص دادند.

در مراسم اختتامیه نوزدهمین دوره این جشنواره که دیشب در تورنتوی ایتالیا برگزار شد، هیئت‌داوران جشنواره جایزه «بهترین فیلم کوتاه» جشنواره و دیپلم افتخار داوران بخش «جامعه جهانی کلیساها» را به «گورمردها» اهدا کردند. همچنین داوران بخش بین مذاهب، جایزه خود را به «قارلی داملار» اهدا کردند.

جشنواره «مذهب امروز»  توسط موسسه «سیاه‌وسفید» برگزار می‌شود و هدف اصلی آن، ایجاد ارتباط بین اعتقادات و زندگی سنتی و بومی مردم سراسر دنیا است. این جشنواره فیلم‌های بلند و کوتاه با زمینه‌های رابطه بین گفتگو و ادیان، اعتقادات و ادیان، انسان‌شناسی و مردم‌نگاری ادیان، مهاجران، هویت و گفتگو را به نمایش می‌گذارد. تم امسال این جشنواره «ادیان و مسائل زنان» بود.

دوازدهمین دوره این جشنواره ۷ الی ۱۶ اکتبر برابر با ۱۶ تا ۲۵ مهر در شهر تورنتو کشور ایتالیا برگزار شد.

 

حضور استاندار فارس در دفتر انجمن...
همزمان با حضور در جشنواره کن از ...
محسن جهانی سرپرست انجمن سینمای ج...
سیدوحید سیدحسینی به‌عنوان سرپرست...
تک‌نوازی در نشست فیلم کوتاه تبریز
هشت اثر خراسان شمالی در آستانه ت...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *