جستجو

سیدصادق موسوی، مدیرعامل انجمن سینمای جوانان ایران، طی حکمی سعید پوراسماعیلی را به‌عنوان معاون فرهنگی و آموزش این انجمن منصوب کرد.

به گزارش روابط‌عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، جلسه معارفه معاون فرهنگی و آموزش سینمای جوانان ایران روز گذشته با حضور جعفر صانعی مقدم، مسعود امینی تیرانی، مسعود مددی، هوشنگ میرزایی، اکبر عبدالعلی‌زاده و مدیران و معاونان این انجمن برگزار شد.

 در بخشی از حکم سید صادق موسوی آمده است: «بر اساس موفقیت‌های پیشین شما در تغییرات و اصلاحات آموزشی در سینمای جوان، انتظار می‌رود با تهیه طرح پژوهشی، مطالعاتی و میدانی در نمونه‌های ایرانی و جهانی و ضرورت بازنگری در اهداف و ساختارهای آموزشی سینمای ایران، برای دست یافتن به روش‌های نوین آموزش سینما مطابق با ویژگی‌های منحصر‌به‌فرد سینمای جوان اقدام کرده و اجرای آن را سرآمد نخستین فعالیت‌های خود قرار دهید.»

سعید پوراسماعیلی متولد ۱۳۴۶، فارغ‌التحصیل فیلم‌برداری سینما از دانشگاه هنر تهران، دارای گواهی دوره سینمای دیجیتال و کروماکی از دانشکده سینمایی لویی لومیر فرانسه، عضو کانون فیلم‌برداران و عضو هیأت مدیره انجمن فیلم کوتاه ایران است.

وی بیش از ۳۱ سال سابقه تدریس در رشته‌های فیلم‌برداری، عکاسی و نورپردازی در دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی را دارد و پیش از این به عنوان معاون اجرایی مدرسه ملی سینمای ایران، معاون فرهنگی و آموزش سینمای جوانان ایران در سال های ۹۲ تا ۹۴، رئیس انجمن سینمای جوانان نجف آباد و… فعالیت داشته است .

پوراسماعیلی همچنین کارگردانی و فیلم‌برداری تعداد زیادی فیلم کوتاه و فیلم‌برداری فیلم سینمایی «سفر مردان خاکستری» ساخته امیر شهاب رضویان و نگارش کتاب آموزش تصویربرداری را در کارنامه کاری خود دارد.

تماشای فیلم‌های درام و فانتزی در...
حضور استاندار فارس در دفتر انجمن...
همزمان با حضور در جشنواره کن از ...
محسن جهانی سرپرست انجمن سینمای ج...
سیدوحید سیدحسینی به‌عنوان سرپرست...
تک‌نوازی در نشست فیلم کوتاه تبریز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *