جستجو

 

کارگردان فیلم مستند «هینی‌مینی» درباره این فیلم گفت: می‌توانم این فیلم را یک درام عاشقانه بین جانوران به‌حساب بیاورم.

 

دلاور دوستانیان که با فیلم مستند «هینی‌مینی» در جشنواره منطقه‌ای شبدیز حضور دارد در گفتگو با ستاد خبری جشنواره درباره این فیلم اظهار داشت: مستند «هینی‌مینی» درباره دو خزنده به اسم آگاما است که از خانواده سوسمارها بحساب می‌آیند که ورود یک شکارچی به قلمرو زندگی آنها حوادث تلخی را رقم می‌زند.

وی که با ساخت مستندهای حیات وحش وارد سینما شده است، ادامه داد: می‌توانم این فیلم را یک درام عاشقانه بین جانوران به‌حساب بیاورم که در زمینه فیلمبرداری و روایت در سینمای ایران تجربه‌ای جدید است و  از نظر ساخت بی‌نهایت سخت بود.

کارگردان «هینی‌مینی» با ابراز امیدواری از درخشش این فیلم در جشنواره «شبدیز»، افزود: امیدوارم سختی فیلم در بین داوران دیده شود؛ اگر جایزه‌ای ببرم خوشحال می‌شوم و اگرهم چنین اتفاقی نیفتد از هیات انتخاب برای انتخاب و حضور این فیلم در جشنواره «شبدیز» نهایت تشکر را دارم.

دوستانیان با اشاره به نخستین حضورش در جشنواره‌های منطقه‌ای، اضافه کرد: به‌ نظرم جشنواره‌های در این سطح باعث آشنایی فیلمسازان باهم می‌شوند و  باعث دیده شدن فیلمسازهایی می‌شوند که امکان ساخت فیلم در شهرهایی مثل تهران که همه امکانات در آن فراهم است را ندارند.

کارگردان مستند «مورچه‌ها» در پایان گفت: تنها توقعم به‌عنوان یک فیلمساز ایجاد یک فضای خوب و دوستانه و یک سالن نمایش با کیفیت برای نمایش فیلم‌هاست.

 

 

حضور استاندار فارس در دفتر انجمن...
همزمان با حضور در جشنواره کن از ...
محسن جهانی سرپرست انجمن سینمای ج...
سیدوحید سیدحسینی به‌عنوان سرپرست...
تک‌نوازی در نشست فیلم کوتاه تبریز
هشت اثر خراسان شمالی در آستانه ت...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *