به‌گزارش روابط‌عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، با حضور مجید مجیدی، رضا کیانیان، سیدرضا میرکریمی، کمال تبریزی، محمدرضا مصباح و جمعی دیگر از سینماگران کشور آیین گشایش و رونمایی از پوستر سومین جشنواره فیلم کوتاه «تصویر دهم» با موضوع فیلم‌های عاشورایی در تکیه نیاوران، برگزار شد. مهدی میرباقری طراحی این پوستر را برعهده داشته است.

مجید مجیدی مدیر این رویداد در ابتدای این مراسم گفت: خوشحالم که این اقبال را داشتم تا در سومین دوره برگزاری این رویداد نیز در آن حضور داشته باشم. طی روزهای آینده از طریق آقای رهبر که دبیر جشنواره است، هیات داوران و هیات انتخاب را معرفی می‌کنیم و مشروح فعالیت‌های انجام شده را نیز در نشست مطبوعاتی که در ادامه داریم اعلام می‌کنیم.

مهدی میرباقری طراح این پوستر در بخشی از این مراسم گفت: از سال گذشته که در مجموعه تصویر دهم حضور داشتم، نگاه ما بر روی ارایه‌های سنتی ایران بود. هنر عامیانه‌ای که از گذشته تا امروز در هنر عاشورا استفاده می‌شود، توجه ما در طراحی پوستر بوده است و از اثر استاد محمد فراهانی برای این طراحی بهره گرفته شده است. انشالله از امسال برنامه‌ریزی کردیم که در روز اختتامیه اصل تصویر استاد محمد فراهانی را به نفع خیریه راه ایمان به حراج بگذاریم.

این رویداد قرار است هفته آینده، کارگاه‌های فیلم‌سازی با حضور سینماگران شاخص کشور برگزار کند و انتخاب و داوری آثار توسط برجسته‌ترین سینماگران کشور انجام خواهد شد.