جستجو

پوستر اولین دوره «جوایز ودیو» که با حمایت پلتفرم تخصصی نمایش آنلاین فیلم کوتاه ودیو و همکاری انجمن سینمای جوانان ایران برگزار می‌شود، منتشر شد.

به‌گزارش روابط‌عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، اولین دوره «جوایز وُدیو» با رویکرد «فیلم‌های ژانر» و با هدف شناخت، معرفی و درک بهتر فضای فیلم‌های ژانر، با حمایت پلتفرم تخصصی نمایش آنلاین فیلم کوتاه ودیو و همکاری انجمن سینمای جوانان ایران از تاریخ 6 تا 8 مهرماه برگزار خواهد شد .
به گفته پویان صدقی مدیر جوایز فیلم‌های کوتاه ژانر وُدیو، پوستر و تایپوگرافی این رویداد توسط آرمین رنگانی طراحی شده است و رویکرد طرح ارائه تصویری از دنیای پر از تنوع ژانر و همراه با تلفیق هویت ایرانی جشنواره بوده است.
وی درباره این رویداد گفت: تنوع ژانر در سینمای بلند و بدنه ایران، بسیار اندک است ولی ما تلاش می‌کنیم با نمایش آثاری متفاوت در سینمای کوتاه، جریانی را ایجاد کنیم و یادآور شویم که به تمامی این آثار که با محوریت ژانر تولیده شده‌اند، توجه می‌کنیم و در مسیر رشد و تمرکز بر ژانر حرکت می‌کینم و توجه به تمامی ژانرها اولویت ماست.
«جوایز ودیو» با رویکرد فیلم های ژانر، در قالب فیلم کوتاه به صورت آنلاین برگزار می‌شود و تمامی ژانر های جنایی، وحشت، علمی تخیلی، کمدی، فانتزی، موزیکال و … و یا ژانرهای تلفیقی را دربرمی‌گیرد.
شرکت در این رویداد برای تمامی علاقه‌مندان و فعالان فیلم کوتاه آزاد است و تنها شرط اصلی شرکت در آن ارسال آثاری است که در قالب یکی از ژانر های اعلام شده قرار بگیرند.

لازم به ذکر است تمامی مراحل ثبت نام و ارسال آثار به صورت آنلاین انجام می‌گیرد.

حسن خمسه سرپرست انجمن سینمای جوا...
پایان فیلمبرداری فیلم کوتاه «مهم...
جایزه بهترین کارگردانی جشنواره س...
ابوالفضل سروش‌مهر سرپرست انجمن س...
فیلم کوتاه «تگرگ» روایتی از تردی...
 هفتمین «هفته فیلم و عکس» استان ...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *