جستجو

به مناسبت روز ملی خلیج فارس انجمن سینمای جوانان استان بوشهر با دعوت از فاطمه معتمد آریا از جدیدترین تولید خود رونمایی کرد.

به گزارش روابط عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، در آئین رونمایی از فیلم «شکار» ساخته مسعود کازرونی از فیلم‌سازان جوان انجمن، معتمدآریا از ظرفیت بوشهر جهت تولید فیلم مطالبی را عنوان کرد. وی در بخشی از سخنانش گفت: سال ۷۲ در سفرم به بوشهر با انجمن سینمای جوان در بوشهر آشنا شدم و اکنون پس از این سال‌ها می‌بینم که پیشرفت‌هایی در زمینه آموزش و تولید فیلم داشته است که نمونه‌ای از این جهش فرهنگی فیلم شکار ساخته مسعود کازرونی است. وی افزود: هویت بوشهر هر فیلم‌ساز و هر نویسنده‌ای را وادار به ادای احترام و بهره جستن از این ظرفیت می‌نماید. بزرگانی همچون علی باباچاهی، عبدالحسین شریفیان، نجف دریابندری و خیلی از مشاهیر ایران آثار خود را به فضای این سرزمین اختصاص داده‌اند و جا دارد که شما فیلم‌سازان جوان از این پتانسیل استفاده نمایید. در این مراسم عبدالرحمن برزگر مدیر انجمن سینمای جوانان استان بوشهر نیز ضمن خوش‌آمدگویی، با گرامی‌داشت روز ملی خلیج فارس و نیمه شعبان گفت: این نشست‌ها باعث همگرایی بیش از پیش سینماگران جوان خواهد شد تا هنرمندان با ایجاد ارتباط بتوانند از تجربیات سایرین استفاده نمایند. در ادامه این نشست، بخش پژوهشی انجمن با اهداء شخصیت‌های انیمیشنی ساخته هنرمند سینمای جوان خانم دروند به نام « ماشو» و «خیرو» (برگرفته از  گویش و اقلیم بندر بوشهر) که به تازگی تولید نموده، از فاطمه معتمدآریا تقدیر کرد.

شکار،  با بازی مجتبی عیوضی و رحمان فلیانی، فیلم‌برداری مسعود کازرونی  و تدوین سعید میاحی به تهیه‌کنندگی انجمن سینمای جوانان ایران- دفتر بوشهر آماده حضور و رقابت در جشنواره‌های داخلی و خارجی می‌شود.

 

موفقیت فیلم کوتاه «آخرین شیهه‌ی ...
در روزهای پایانی اسفند نهمین هفت...
گستره وحشت
حسن خمسه سرپرست انجمن سینمای جوا...
پایان فیلمبرداری فیلم کوتاه «مهم...
جایزه بهترین کارگردانی جشنواره س...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *