جستجو

فراخوان و پوستر جشنواره ملی فیلم کوتاه «شراره درشمعدانی‌ها» با محوریت نفی خشونت درخانواده در اراک رونمایی شد.

به گزارش روابط عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، فراخوان و پوسترجشنواره ملی فیلم کوتاه «شراره درشمعدانی‌ها» با محوریت نفی خشونت درخانواده با حضور مدیر کل فرهنگ وارشاد اسلامی و مدیرکل دادگستری و معاونین آن‌‌ها همچنین رییس سازمان فرهنگی اجتماعی شهردار و مدیرانجمن سینمای جوانان استان مرکزی و تنی چند ازپیشکسوتان ومدرسین انجمن  به‌همراه اصحاب رسانه درسالن اجتماعات دادگستری کل استان مرکزی برگزارشد.

در این مراسم که پنج شنبه 27 آذر ماه برگزار شد، درابتدا جلسه حجت الاسلام و المسلمین دانشی مدیرکل فرهنگ وارشاد اسلامی استان مرکزی فرهنگ‌سازی در اولویت برنامه‌های  خود برای برای کاهش خشونت درجامعه برشمرد و توجه ویژه برای برگزاری  هر چه بهتر این جشنواره را از برنامه‌های خود برشمرد.

در ادامه این مراسم  زنده نام مدیرانجمن سینمای جوانان استان ابراز امیدورای کرد که  درراستای رسالت و وظایف هنرمندان درزمینه معضلات اجتماعی انجمن سینمای جوانان استان نیز با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی و سایر ادارات این جشنواره ملی فیلم کوتاه را به نحو شایسته‌ای برگزار کند. وی همچنین اشاره داشت که انجمن سینمای جوانان ایران با  توانایی و پتانسیل بالا و با وجود ۶۲ دفترفعال درسراسر کشور نقش مهمی دراین رویداد فرهنگی خواهدداشت.

درپایان این مراسم حجت الاسلام والمسلمین موسوی مدیرکل دادگستری استان مرکزی با تاکید  براطلاع رسانی مناسب درسطح کشور، ابراز امیدواری کر که شاهد  حضور حداکثری هنرمندان کشور و هدایت وانتخاب تولیدات محتوایی و برگزاری جشنواره‌ای با کیفیت باشیم .

دریافت فراخوان

پوستر ششمین همایش مطالعات فیلم ک...
فیلم‌ساز لرستانی جایزه‌اش را به ...
کتاب «مجموعه فیلم‌نامه کوتاه» ، ...
«پیام خصوصی» در جشنواره کونکوردی...
از فیلم‌سازی با پول تو جیبی تا آ...
«سوره» میزبان نشست‌های تخصصی «فی...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *