جستجو

تیزر شصتمین جشنواره منطقه‌ای سینمای جوان ملایر- آگر رونمایی شد.

 

 به گزارش روابط عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، این تیزر را امید وفایی  بر اساس فیلم«مسافر» نخستین ساخته عباس کیارستمی  که در سال ۱۳۵۳ درملایر ساخته شده، کارگردانی کرده است. وی در این تیزر کوشیده فضای صمیمی، شاد و پر از شور زندگی را از دریچه نگاه استاد سینمای ایران بازآفرینی کند و فضای فرهنگی ملایر را یادآوری نماید.

ایده، طرح و اجرای کار را وفایی انجام داده و افه‌های بصری این اثر برعهده برادران ابراهیمی و امیرحسین شاهوردی بوده است.

در یادداشت سازنده تیزر چنین آمده است:   

تیزر شصتمین جشنواره منطقه‌ای «آگر» ملایر روایت همدلی و مهربانیست در قاب دوربین، دوربینی که در گذر زمان تغییرات زیادی به خود دیده است برای ثبت؛ اما آنچه ماندنی است و ماندگار دوستیها، رفاقتها و مهربانیهای مردمانیست که در گذر زمان همچنان پابرجاست و چه خوش که پسرک ملایری فارغ از هر تفاوتی تأکیدش بر خنده است و رفاقت، حکایت تیزر حکایتی‌ست  نکته‌سنج ازمردمانی به قدمت تاریخ و قدرتی چونان آگر که در کشاکش تاریخ هنوز می‌خندند و خوش می‌دارند میهمانانش را و این نگاه چه خوش است از دریچه دید استاد عباس کیارستمی روایت‌گر زندگی، عشق و مسافر.

شصتمین جشنواره منطقه‌ای سینمای جوان  از تاریخ ۱۵ الی ۱۸ شهریورماه سال ۱۳۹۷به مدت چهار روز در استان همدان، شهر ملایر با حضور استان‌های همدان، مرکزی، قم، اصفهان،یزد، خراسان جنوبی، کرمان، سیستان و بلوچستان، فارس و هرمزگان توسط انجمن سینمای جوانان ایران و فرمانداری ویژه شهر ملایر برگزار می‌شود.

 

 

تماشای فیلم‌های درام و فانتزی در...
حضور استاندار فارس در دفتر انجمن...
همزمان با حضور در جشنواره کن از ...
محسن جهانی سرپرست انجمن سینمای ج...
سیدوحید سیدحسینی به‌عنوان سرپرست...
تک‌نوازی در نشست فیلم کوتاه تبریز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *