جستجو

به گزارش روابط عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، سلسله رویدادهای روایت شهر، مسیری است برای هم آفرینی در تولید آثاری که بتواند تصویر رسانه ای مشهدالرضا را با محوریت مزیت های هویتی آن در سطح ملی و بین المللی ارتقا دهد.

اهدف اصلی این رویداد؛ روایتی از فرهنگ عمومی، معرفی میراث فرهنگی شهر، مستندنگاری وقایع و جریانات فکری سیاسی فرهنگی معاصر و بازنمایی عمق نفوذ فرهنگ رضوی در جان هویت شهری مشهد مقدس است.

رویدادهای روایت شهر در چهار بخش : مستند، خرده روایت ، شهربانو ، خلاق و نوآر برگزار خواهد شد و از آنجایی که در تولید یک اثر رسانه‌ای موفق، داشتن یک فیلمنامه حرفه‌ای و تأثیرگذار حرف اول را می زند روایت شهر هم برای رسیدن به نتیجه مطلوب در تولید آثار رسانه‌ای درباره هویت مشهد از نگارش فیلم‌نامه شروع کرده است.

در هر رویداد ، بعد از انتشار سوژه ها در سایت روایت شهر، هنرمندان طی یک ماه زمان دارند تا آثار خود را به دبیرخانه ارسال کنند و بعد ازبررسی آثار منتخب در یک رویداد 3 روزه شرکت داده می شوند. بعد از داوری ، آثار برتر خریداری شده و به تولید خواهند رسید . علاقه مندان جهت ثبت نام، دریافت سوژه ها و کسب اطلاعات بیشتر می توانند به آدرس اینترنتی www.revayat-shar.ir مراجعه نمایند.

موفقیت فیلم کوتاه «آخرین شیهه‌ی ...
در روزهای پایانی اسفند نهمین هفت...
گستره وحشت
حسن خمسه سرپرست انجمن سینمای جوا...
پایان فیلمبرداری فیلم کوتاه «مهم...
جایزه بهترین کارگردانی جشنواره س...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *