جستجو

فیلم کوتاه داستانی «رقاصک» به کارگردانی «امیر هنرمند» و به‌تهیه‌کنندگی انجمن سینمای جوانان ایران، از جمله جدیدترین تولیدات انجمن، روایتی موجز و موفق از بحث فعالیت گروه‌های داعش در کشورهای همسایه است که با نگاه ویژه‌ به موج ناامنی حاصل از فعالیت این گروهک پرداخته و این موضوع بین‌المللی را با رویکرد متفاوتی به‌تصویر ‌کشیده است. این فیلم به داستان برخورد پیرمرد ساعت‌سازی می‌پردازد که از سر اتفاق با تروریست‌هایی روبه‌رو می‌شود که محل زندگی او را اشغال کرده‌اند.

امیر هنرمند انیماتور، عکاس و فیلمساز ایرانی ساکن کانادا، فارغ‌التحصیل کالج فیلم تورنتو بوده و رقاصک را با همکاری انجمن سینمای جوانان جلوی دوربین برده است. وی پیش از این نیز به ساخت فیلم کوتاه اشتغال داشته و جوایز متعددی از فستیوال‌های جهانی چون شیکاگو، اتاوا و جشنواره فیلم مونترال دریافت کرده است.

انجمن سینمای جوانان ایران در راستای رسالت هنری خود در پرداختن به‌موضوعات مهم روز، حمایت از فیلمسازانی که نگاهی ویژه‌ به مسائل برجسته ملی و بین‌المللی داشته و دارند را همواره مورد حمایت خود قرار داده و تلاش خواهد کرد زمینه همکاری با فیلمسازان جوان در حوزه‌های مختلف جهانی را فراهم آورد.

موفقیت فیلم کوتاه «آخرین شیهه‌ی ...
در روزهای پایانی اسفند نهمین هفت...
گستره وحشت
حسن خمسه سرپرست انجمن سینمای جوا...
پایان فیلمبرداری فیلم کوتاه «مهم...
جایزه بهترین کارگردانی جشنواره س...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *