جستجو

 

فیلم کوتاه «کچ» ساخته مهرداد حسنی و از تولیدات انجمن سینمای جوانان ایران به بخش مسابقه دهمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه «پنتداتیلو» ایتالیا راه‌ یافت.

به گزارش روابط عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، فیلم کوتاه «کچ» به کارگردانی مهرداد حسنی و از تولیدات انجمن سینمای جوانان ایران به بخش مسابقه دهمین دوره جشنواره فیلم کوتاه «پنتداتیلو» ایتالیا راه‌یافت.

«کچ» با فیلم‌هایی از ایتالیا، روسیه، لهستان، امریکا، اسپانیا، مکزیک، انگلیس، آلمان، سوئیس، کانادا و… به رقابت خواهد پرداخت.

خلاصه فیلم: « کچ به معنی دختر است و این فیلم کوتاه داستان یک پرستار را در منطقه‌ جنگی به تصویر می‌کشد که برای نجات یک بچه از جان خود می گذرد. »

عوامل فیلم عبارت‌اند: نویسنده و کارگردان: مهرداد حسنی، تصویربردار: هاشم مرادی، تدوین: حمید نجفی راد، صدابردار: میثم حسنلو، صداگذار: حمید نجفی راد، بازیگر: پریا وزیری، فاطمه باقری، محمد صالحی، تهیه‌کننده: مهرداد حسنی، محصول انجمن سینمای جوانان رفسنجان.

جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه «پنتداتیلو» از مهمترین جشنواره‌های فیلم کوتاه جنوب ایتالیا است و هدف آن نوآوری و ارتقای فرهنگی در بهبود سنت‌های محلی، خاطرات و ایجاد فضایی جدید برای ارائه آثار هنرمندان است. این جشنواره فیلم‌های کوتاه زیر سی دقیقه را در سه بخش «قلمرو در حرکت»، «انیمیشن» و «کالابریا» به رقابت می‌گذارد.

دهمین دوره این جشنواره ۷ تا ۱۱ دسامبر برابر با ۱۷ تا ۲۱ آذر در رجیو کالابریا در ایتالیا برگزار خواهد شد.

%da%a9%da%86

پوستر ششمین همایش مطالعات فیلم ک...
فیلم‌ساز لرستانی جایزه‌اش را به ...
کتاب «مجموعه فیلم‌نامه کوتاه» ، ...
«پیام خصوصی» در جشنواره کونکوردی...
از فیلم‌سازی با پول تو جیبی تا آ...
«سوره» میزبان نشست‌های تخصصی «فی...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *