جستجو

 

فیلم کوتاه «رفتنت رفتن نیست» به کارگردانی کمیل صادق و از تولیدات انجمن سینمای جوانان ایران به بخش نیمه نهایی چهلمین دوره جشنواره ELCHE  اسپانیا راه یافت.

 

به گزارش روابط‌عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، فیلم کوتاه «رفتنت رفتن نیست» به کارگردانی کمیل صادق و تهیه کنندگی فریبا بیات و پشتیبانی انجمن سینمای جوانان ایران در نخستین حضور بین‌المللی خود در بخش نیمه نهایی جشنواره ELCHE اسپانیا رقابت می‌کند.

این فیلم داستان زنی است که خاطرات همسر شهیدش را از میان تابلوهای نقاشی‌اش به یاد می‌آورد.

این جشنواره مستقل بین‌المللی فیلم، توسط بنیاد مدیترانه‌ای Caja بنیان نهاده شده و با هدف ارائه یک فضای فرهنگی به فیلم‌سازان و علاقه‌مندان به سینما، وفاداری به ارتقاء فرهنگ و حمایت از ارزش‌های در حال ظهور سینما، تمرکز بر نوآوری، ایجاد فرصت گفتگو و ارتباط با نویسندگان و فیلم‌سازان برگزار می‌شود.

گفتنی‌است در این دوره از جشنواره به‌عنوان یک بخش جدید «جایزه فیلم‌های موبایلی» برای تمام کسانی که با گوشی‌های هوشمند، تبلت‌ها و… فیلم ساخته‌اند در نظر گرفته شده است.

چهلمین دوره جشنواره  ELCHE اسپانیا از ۱۵ تا ۲۲ جولای برابر با ۲۴ تا ۳۱ تیرماه در ELCHE اسپانیا برگزار می‌شود.

عوامل فیلم کوتاه «رفتنت رفتن نیست» عبارت‌اند از: نویسنده، کارگردان و تدوین‌گر: کمیل صادق، تهیه‌کننده و تصویربردار: فریبا بیات، بازیگر: مریم رضایی، ساخت دکور: حبیب احسانی‌پور، امور فنی: روح‌الله صادق، مهدی امیری‌حصاری، دستیار کارگردان: مجتبی صادق، نورپرداز: لیلا امیری، هادی امیری، تهیه کننده: فریبا بیات و انجمن سینمای جوانان ایران.

موفقیت فیلم کوتاه «آخرین شیهه‌ی ...
در روزهای پایانی اسفند نهمین هفت...
گستره وحشت
حسن خمسه سرپرست انجمن سینمای جوا...
پایان فیلمبرداری فیلم کوتاه «مهم...
جایزه بهترین کارگردانی جشنواره س...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *