جستجو

رایا نصیری مهمان ویژه و کارشناس سیزدهمین جلسه از ششمین فصل پاتوق فیلم کوتاه، «سینما آینده» خواهد بود.

 

به گزارش روابط عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، رایا نصیری فیلمنامه‌نویس، کارگردان و بازیگر سینما، مهمان ویژه سیزدهمین جلسه از ششمین فصل پاتوق فیلم کوتاه، «سینما آینده» است. این برنامه روز دوشنبه دوازدهم شهریورماه با نمایش سه فیلم کوتاه داستانی، یک انیمیشن و یک مستند توسط انجمن سینمای جوانان ایران با همکاری انجمن فیلم کوتاه ایران در محل سینمای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار می‌شود.
رایا نصیری در آثاری چون «باران می‌بارید»، «دختر… پدر… دختر»، «تنها دوبار زندگی می کنیم»، «صبحی دیگر»، «امتحان»، «کیسه برنج»، «چکمه» و «حجم فلزی» ایفای نقش کرده است و او همچنین نویسنده و کارگردان فیلم «دژاوو» است.
در پنجاه وسومین پاتوق فیلم کوتاه، فیلم‌کوتاه داستانی «صدای سارا» به کارگردانی رضا جمالی، مستند «بایداق» به کارگردانی محمدهادی اسفندیاری از شیراز، فیلم کوتاه داستانی «تاسوکی» به کارگردانی پوریا پیشوایی، انیمیشن «هیچکس» به کارگردانی الهام طرقی از نیشابور و فیلم کوتاه داستانی «بی‌آبرو» به کارگردانی شان میهن از استرالیا و کانادا به نمایش درخواهند آمد.
پاتوق فیلم کوتاه دوشنبه‌ ساعت ۱۸ در سالن سینمای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به نشانی: تهران، خیابان خالداسلامبولی (وزرا)، نبش خیابان چهارم برگزار می‌‌شود و علاقه‌مندان که حضورشان در این سلسله برنامه‌ها آزاد و رایگان است، می‌توانند صندلی خود را از سایت تیوال رزرو کنند.

موفقیت فیلم کوتاه «آخرین شیهه‌ی ...
در روزهای پایانی اسفند نهمین هفت...
گستره وحشت
حسن خمسه سرپرست انجمن سینمای جوا...
پایان فیلمبرداری فیلم کوتاه «مهم...
جایزه بهترین کارگردانی جشنواره س...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *