جستجو

رئیس انجمن سینمای جوانان مهاباد گفت: دو فیلم و دو قعطه عکس از مدرسان انجمن سینمای جوانان مهاباد به دهمین جشنواره منطقه‌ای فرهنگ بومی فیلم و عکس سنندج راه پیدا کرد.

 

به گزارش روابط عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، رحیم بایزیدی با اعلام این خبر افزود: دهمین جشنواره منطقه‌ای فیلم، عکس و فیلمنامه فرهنگ بومی با هدف معرفی فرهنگ و هنر منطقه و ایجاد تولیدات و تقویت سینمای کوتاه و شناخت جوانان مستعد با حضور ۷استان در سنندج برگزار می‌شود.

رئیس انجمن سینمای جوانان مهاباد اظهار کرد: فیلم کوتاه نویز سفید به کارگردانی عبدالقادر طه‌زاده در قالب مستند و فیلم پسر حافظه در قالب مستند داستانی  کار ناصر نورانی و دوعکس از کیوان فهیمی مدرس دفتر سینمای جوانان مهاباد به بخش مسابقه این جشنواره راه پیدا کردند.

وی ادامه داد: هیئت داوران از بین ۲۴۹فیلم ارسالی ، ۱۸۳فیلمنامه، ۸۶۵قطعه عکس و ۶۵ مجموعه عکس ۳۱ فیلم را در بخش داستانی، ۱۸ فیلم را دربخش مستند، ۱۵ فیلم را دربخش پویانمایی و ۵ فیلم را در بخش تجربی و همچنین ۳۹قطعه عکس را از ۳۵ عکاس و ۵مجموعه عکس را واجد شرایط در بخش نهایی معرفی کردند.

بایزیدی با بیان اینکه خانم شیلان سعدی فیلم‌ساز و مدرس دفترمهاباد به همراه مهرداد سلیمانی، میرعباس خسروی‌نژاد، حمید قوامی و امید راستنبین هئیت انتخاب بخش فیلم دهمین جشنواره منطقه‌ای ژیار را برعهده داشتند گفت: ۱۳۶۲ اثر در سایت دهمین جشنواره منطقه‌ای بومی فیلم و عکس ژیار ثبت شده بود و این جشنواره در ۱۸ الی ۲۰ اردیبهشت ماه در سنندج برگزار می‌شود.

 

از کمدی تا آخرالزمان / هفتمین جل...
«فیلم‌جُستار» از هر تعریف و قاعد...
جایزه رِمی «ورلد فست» آمریکا به ...
پوستر ششمین همایش مطالعات فیلم ک...
فیلم‌ساز لرستانی جایزه‌اش را به ...
کتاب «مجموعه فیلم‌نامه کوتاه» ، ...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *