جستجو

مسئول نمایندگی انجمن سینمای جوانان ایران در مرند  با حضور در دفتر امام جمعه این شهرستان با حجت الاسلام والمسلمین نعمت زاده دیدار کرد.

 به گزارش روابط عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، امام جمعه شهرستان مرند طی این دیدار بر ساخت آثار هنری در قالب فیلم کوتاه و فیلم مستند در راستای دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران تاکید کرد.

حجت الاسلام نعمت زاده افزود : با توجه به وجود پتانسیل های هنری در شهرستان مرند ، باید آثاری در قالب هنر فیلم در راستای نشان دادن دستاوردهای انقلاب شکوهمند اسلامی ایران ساخته و پخش شود.

 وی در ادامه بر ضرورت ساخت آثاری در مورد سبک زندگی اسلامی تاکید کرد و گفت: هنر نقش بسزایی در زندگانی مردم دارد و در این بین هنرمندان می‌توانند با ساخت آثاری در مورد سبک زندگی اسلامی ایرانی، قدم بزرگی در راستای شناساندن زندگی اسلامی بردارند.

مسئول نمایندگی انجمن سینمای جوانان ایران در مرند در این دیدار با ارائه گزارشی از تولید آثار این انجمن در شهرستان مرند از ساخت مجموعه داستانهای زندگانی ائمه و امامان (ع) خبر داد.

رباطی گفت : طی برنامه ریزی‌های انجام شده، این انجمن در شهرستان مرند برای اولین بار اقدام به ساخت پروژه مجموعه داستان‌ها و نحوه زندگانی ائمه خواهد کرد.

وی افزود : این پروژه به عنوان بزرگترین پروژه فیلمسازی در این شهرستان است که با حضور بیش از ۴۰ نفر از هنرمندان این شهرستان در قالب فیلم کوتاه تولید و از شبکه‌های سراسری پخش خواهد شد.

وی در ادامه از ساخت فیلم کوتاه در مورد زندگانی طلبه‌ها و همچنین از آغاز تصویربرداری فیلم مستند در مورد چهلمین پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران خبر داد.

امیر قادری: امروز اغلب فیلم‌های ...
«سِکرت» فیلم‌برداری شد
نوید عزیزی سرپرست انجمن سینمای ج...
«آخرین شیهه اسبی که خواب پروانه ...
علی خسروی سرپرست انجمن سینمای جو...
آیین تجلیل از چهره‌های شاخص هنر ...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *