جستجو

در بازدید  فیلم‌سازان و عکاسان انجمن سینمای جوانان بوشهر از کانون اصلاح و تربیت این شهر فیلم «پینوکیو عامو سردار و رئیسعلی» به نمایش در آمد.

به گزارش روابط عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، در جهت آشنایی بیشتر هنرمندان با فضای کانون اصلاح و تربیت و در راستای بهره برداری از موضوعات اجتماعی در جهت پیشگیری از وقوع جرم در جامعه، انجمن سینمای جوانان استان بوشهر مراسم افطاری، در کانون اصلاح و تربیت بوشهر  با حضور فیلم‌سازان و عکاسان این دفتر برگزار کرد.

در این دیدار فیلم «پینوکیو عامو سردار و رئیسعلی»  برای  مدد‌جویان کانون اصلاح و تربیت با حضور سیدرضا صافی  کارگردان این فیلم به نمایش در آمد و  سپس گفتگویی صمیمانه بین هنرمندان و مددجویان این کانون انجام شد.

 

در پایان این مراسم عبدالرحمن برزگر، مدیر انجمن سینمای جوانان بوشهر،  ضمن قدر دانی از اداره کل زندان‌های استان، خاطر نشان کرد که بی شک فعالیت‌های فرهنگی در گونه‌های مختلف باعث کاهش آسیب‌های اجتماعی خواهد شد،  در همین راستا   وی از سیدرضا صافی کارگردان فیلم «پینوکیو عامو سردار و رئیسعلی»  قول همکاری گرفت تا فیلمی با موضوع کانون اصلاح و تربیت و با همکاری هنرمندان سینمای جوانان تولید کند، که با موافقت مسئولین اداره کل زندان ها روبرو شد.

 

تجسم یک باور کهن
موفقیت فیلم کوتاه «آخرین شیهه‌ی ...
در روزهای پایانی اسفند نهمین هفت...
گستره وحشت
حسن خمسه سرپرست انجمن سینمای جوا...
پایان فیلمبرداری فیلم کوتاه «مهم...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *