جستجو

دکتر محمد فیضی نماینده مردم اردبیل شامگاه چهارشنبه ۱۴ آبانماه با حضور در انجمن سینمای جوانان استان اردبیل در نشست صمیمانه هنرمندان و هنرجویان این مرکز شرکت کرد.

 

به گزارش روابط عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، در این نشست ابتدا میردولت موسوی مدیر انجمن سینمای جوانان استان اردبیل ضمن خیرمقدم به دکتر فیضی و هیئت همراه به ارائه گزارشی اجمالی از عملکرد این دفتر در سال‌جاری از جمله تولید بیش از ۳۰ فیلم کوتاه در سطح میانی و حرفه‌ای و حضور در جشنواره‌های مختلف ملی و بین‌المللی و کسب عناوین متعدد توسط فیلم‌سازان و عکاسان این دفتر پرداخت و با بیان اینکه تمام این فعالیت‌ها و توفیقات با حداقل حمایت‌های مادی و تنها با همت و پشتکار خود جوانان به دست می‌آید، خواستار حمایت و تشویق مسئولین از این جوانان مستعد و افتخارآفرین شد.

وی با اشاره به حمایت همه جانبه مسئولین استانی و کشوری از قهرمانان و ورزشکاران افتخارآفرین از جمله تأمین مسکن و خودرو و فرصت شغلی  و … ابراز امیدواری کرد که روزی در جامعه ما به هنرمندانی که با اندیشه و عمل خود باعث برافراشتن پرچم جمهوری اسلامی ایران در محافل فرهنگی جهانی می‌شوند، به اندازه ورزشکاران اهمیت داده شود .

در ادامه غریب منوچهری معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در تکمیل مباحث مطرح شده به طرح راهکارهایی در این زمینه پرداخت  و پس از طرح مسائل و مشکلات مربوط به هنرمندان سینمایی استان توسط هنرمندان حاضر، دکتر فیضی با اشاره به بحث فرهنگ و اهمیت فیلم و سینما در نمایش فرهنگ مردم و شناساندن آن به مردم  ابراز امیدواری کرد که در آینده‌ای نه چندان دور شاهد حفظ فرهنگ جامعه‌مان از طریق فیلم و عکس باشیم .

نماینده مردم اردبیل با اشاره به محدودیت‌های قانونی در مجلس،  هنرمندان را به یافتن راهکار برای حل مشکلات دعوت کرد واز آن‌ها خواست تا از طریق تشکیل کارگروه هنری با دفتر وی در ارتباط باشند و با ارائه طرح‌ها و ایده‌های خود در چهار چوب قانونی کارها را به پیش ببرند.

محمد فیضی در پایان نامه‌ای به‌عنوان حمایت و تجهیز انجمن سینمای جوانان اردبیل  تنظیم و جهت پی‌گیری و دریافت در اختیار مدیر این دفتر قرار داد.

موفقیت فیلم کوتاه «آخرین شیهه‌ی ...
در روزهای پایانی اسفند نهمین هفت...
گستره وحشت
حسن خمسه سرپرست انجمن سینمای جوا...
پایان فیلمبرداری فیلم کوتاه «مهم...
جایزه بهترین کارگردانی جشنواره س...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *