جستجو

روز گذشته تعدادی از فیلم‌سازان و هنرمندان و همچنین مدرسین انجمن سینمای جوان کاشان با آیت‌ا… نمازی نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان دیدار کردند.

به گزارش روابط عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، در این دیدار که به مناسبت سی‌اُمین سال تاسیس انجمن سینمای جوان کاشان و برگزاری جشنواره منطقه‌ای در کاشان برگزار شده بود، آیت‌ا… نمازی با اشاره به مثبت ارزیابی کردن فعالیت هنرمندان و فیلم‌سازان انجمن سینمای جوان کاشان تصریح کرد: فلسفه وجودی هنر این است که در خدمت بشر و در جهت ارتقای سطح و میزان معرفت انسان است. وی در ادامه افزود: امروز در دنیای غرب و مادیت، هنر درخدمت استکبار است و فیلم‌های هالیوودی افکار جهانی را در جهت سرکوب کردن ملت‌های جهان هدایت می‌کنند و زمینه جنگ جهانی سوم را فراهم می‌کنند.

 آیت‌ا… نمازی خاطرنشان کرد: هنر در جامعه توحیدی برعکس جامعه استکباری جهان در خدمت تعالی و رشد انسان قرار دارد و بشر را به سمت و سوی حقایقی که در دل نظام هستی است، هدایت می‌کند. وی افزود: فلسفه خلقت و هنر، ارتقای میزان و مراتب معرفت در تفکر بشری است.

در این دیدار مصطفی جوادی‌مقدم رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کاشان، طی سخنانی اظهار داشت: انجمن سینمای جوانان-  دفترکاشان با ۳۰ سال سابقه در حوزه فیلم و عکس  فعالیت‌های قابل‌توجهی را ارائه کرده است.

همچنین محمد سرجه‌پیما سرپرست دفتر کاشان نیز در ادامه به تشریح فعالیت‌های دفتر در ۳۰ سال گذشته پرداخت وبا اشاره به موفقیت‌ها و افتخارات این دفتر در سالیان گذشته، حمایت جدی مسئولین شهر را در جهت ارتقاء فرهنگ و هنر این شهر خواستار شد.

«فیلم‌جُستار» از هر تعریف و قاعد...
جایزه رِمی «ورلد فست» آمریکا به ...
پوستر ششمین همایش مطالعات فیلم ک...
فیلم‌ساز لرستانی جایزه‌اش را به ...
کتاب «مجموعه فیلم‌نامه کوتاه» ، ...
«پیام خصوصی» در جشنواره کونکوردی...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *