جستجو

به گزارش روابط عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، دیدار دکتر ایوبی رییس سازمان سینمایی کشور با تعدادی از سینماگران و عکاسان استان اردبیل برگزار شد .
در این دیدار  ابتدا میردولت موسوی ؛ مدیر انجمن سینمای جوانان استان اردبیل گزارش اجمالی از عملکرد و افتخارات این دفتر اززمان آغاز به کار دولت تدبیر و امید که مشتمل بر ۴۹ حضور و جایزه بین المللی و ۳۱۳ حضور و جایزه ملی در زمینه های مختلف عکاسی و فیلمسازی است  ارائه داد . وی از استعداد فوق العاده فیلمسازان و وجود نیروهای متخصص در استان درزمینه تولید و آموزش گفت و با بیان اینکه این دفتر غیر از ستاد مرکزی هیچ پشتوانه ای ندارد، تمام موفقیت های به دست آمده را حاصل حداقل ها از لحاظ بودجه و تجهیزا ت دانست.

مدیرمنطقه ۵ انجمن سینمای جوانان ایران ابراز امیدواری کرد سفرایوبی رئیس هیئت امنای انجمن سینمای جوانان ایران باعث جریان سازی در سینمای اردبیل باشد و یکی از این جریانات ، استارت فیلم اولی هایی باشد که بعد از ۳۰ سال افتخار آفرینی هنوز موفق به ساخت اولین فیلم سینمایی خود نشده اند .
حجت ا… ایوبی ضمن ابزار خوشحالی از افتخارات کسب شده توسط فیلمسازان اردبیل گفت یکی از افتخارات انجمن ها این است که اعضای آن علیرغم تمام کاستی ها چراغ آن را روشن نگهداشته اند و رمز موفقیت انجمن ها هم همین است . وی با آگاهی بر اینکه امکانات انجمن با فعالیت آنها متناسب نیست، از افزایش بودجه سه برابری در انجمن خبر داد و افزود که نهضت تولید در انجمن راه افتاده و به زودی قرار است دفاتر انجمن از لحاظ امکانات تولید تجهیز شوند .

رئیس سازمان سینمایی به دنبال صحبت های کریم عظیمی فیلمساز پیشکسوت و برجسته اردبیل مبنی بر فاصله ایجاد شده فیلمسازان جوان و سینمای حرفه ای که بعد از سالیان دراز هنوز موفق به ساخت فیلم بلند نشده اند ، از تشکیل شورای جدید فیلم اولی ها در سازمان خبر داد و از فیلمسازان اردبیل خواست تا طرح و فیلمنامه های خود را برای تصویب به شورا ارائه دهند که در صورت تصویب راه برای تولید هموار خواهد شد .
دکتر ایوبی در ادامه از راه اندازی طرح VOD برای حمایت هرچه بهتر و بیشتر از فیلمسازان علی الخصوص فیلم سازان کوتاه خبر داد و اضافه کرد که در صورت راه اندازی این طرح، آثار فیلمسازان بر روی شبکه مجازی قرار گرفته و درآمد آن به حساب فیلمساز واریز می شود.

این دیدار روز سه شنبه دوم شهریور ماه در سالن کنفرانس مجتمع فرهنگی و هنری فدک برگزار شد .

از کمدی تا آخرالزمان / هفتمین جل...
«فیلم‌جُستار» از هر تعریف و قاعد...
جایزه رِمی «ورلد فست» آمریکا به ...
پوستر ششمین همایش مطالعات فیلم ک...
فیلم‌ساز لرستانی جایزه‌اش را به ...
کتاب «مجموعه فیلم‌نامه کوتاه» ، ...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *