جستجو

 

دو فیلم کوتاه «گناه» و «گجو» با هماهنگی انجمن سینمای جوانان ایران و صاحبان آثار در جشنواره فیلم کوتاه مستند و داستانی تونس به نمایندگی از ایران حضور یافتند.

 

به‌گزارش روابط‌عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، فیلم‌های کوتاه «گناه» به‌کارگردانی ابوالفضل عزیزی و «گجو» به‌کارگردانی سینا محمدیان به‌عنوان مهمان ویژه از کشور ایران در هشتمین دوره جشنواره فیلم کوتاه مستند و داستانی تونس شرکت کردند.

در این جشنواره که یکی از مهم‌ترین جشنواره‌های فیلم کوتاه در تونس محسوب می‌شود، تعداد 24 فیلم کوتاه مستند و داستانی از 17 کشور حضور داشتند. اخبار پیرامون این جشنواره در بخش‌های خبری اصلی شبکه ملی تونس منتشر شد که بخشی از آن، پخش مصاحبه تلویزیونی با رایزن فرهنگی ایران در تونس به‌عنوان مهمان ویژه جشنواره بود. همچنین برخی از بازیگران، کارگردانان و منتقدین سرشناس سینمای تونس در این رویداد حضور یافتند.

در افتتاحیه این رویداد، سه فیلم برگزیده دوره قبلی جشنواره «ساختمان شماره 13» به کارگردانی امیر غلامی (ایران)، «ایستگاه 49» به کارگردانی عمر بیومی (اردن)، «تشییع جنازه گرم» به کارگردانی محمد محمود (مصر) نمایش داده شدند و همچنین والیِ شهر مدنین لوح یادبود و تقدیرنامه‌ای به رایزن فرهنگی ایران، به عنوان تنها کشور خارجی مهمان در این جشنواره اهدا کرد.

تجسم یک باور کهن
موفقیت فیلم کوتاه «آخرین شیهه‌ی ...
در روزهای پایانی اسفند نهمین هفت...
گستره وحشت
حسن خمسه سرپرست انجمن سینمای جوا...
پایان فیلمبرداری فیلم کوتاه «مهم...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *