جستجو

فیلم‌های کوتاه «روتوش» و «دیدن» از تولیدات انجمن سینمای جوانان ایران و دو فیلم کوتاه «اکتسابات انتسابی» و «ندا» در بیست وچهارمین دوره جشنواره فیلم لس‌آنجلس رقابت می‌کنند.

به گزارش روابط‌عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، فیلم‌های کوتاه «روتوش» به کارگردانی کاوه مظاهری که سیمرغ بلورین بهترین فیلم کوتاه از جشنواره فیلم فجر و جایزه بزرگ جشنواره فیلم ترایبکا و معرفی به آکادمی اسکار را در کارنامه خود دارد و «دیدن» به کارگردانی سهیل امیرشریفی دارای سیمرغ بلورین جشنواره جهانی فیلم فجر و چهار حضور بین‌المللی در جشنواره های معتبر جهانی، که هر دو از تولیدات انجمن سینمای جوانان ایران هستند، به بیست وچهارمین جشنواره فیلم لس‌آنجلس راه یافتند. از دیگر نقاط مشترک این دو فیلم کوتاه حضور سونیا سنجری به عنوان بازیگر اصلی و پویان شعله‌ور به عنوان تدوین‌گر است.

همچنین انیمیشن کوتاه «اکتسابات انتسابی» به کارگردانی سمانه شجاعی و فیلم کوتاه «ندا» به کارگردانی فاطمه ایراندوست نیز در بخش مسابقه فیلم کوتاه این دوره جشنواره حضور خواهند داشت.

بیست و چهارمین دوره جشنواره فیلم لس‌آنجلس به‌عنوان بزرگ‌ترین جشنواره از مجموعه جشنواره‌های فیلم که در شهر لس‌آنجلس آمریکا برگزار می‌شود و همینطور از بزرگ‌ترین جشنواره‌های فیلم در آمریکا که برگزیدگان بخش انیمیشن، تجربی و داستانی کوتاه آن به آکادمی اسکار معرفی خواهند شد، ۱۴ تا ۲۲ ژوئن برابر با ۲۴ خرداد تا ۱ تیرماه در آمریکا برگزار خواهد شد.

تجسم یک باور کهن
موفقیت فیلم کوتاه «آخرین شیهه‌ی ...
در روزهای پایانی اسفند نهمین هفت...
گستره وحشت
حسن خمسه سرپرست انجمن سینمای جوا...
پایان فیلمبرداری فیلم کوتاه «مهم...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *