جستجو

دوره جامع نورپردازی با حضور محسن خیرخواه در انجمن سینمای جوان برازجان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، این دوره به مدت چهار روز در محل سالن سینمایی انجمن سینمای جوان برازجان و در دو نوبت صبح و بعدازظهر به‌صورت کارگاه عملی و کاربردی به اجرا درآمد.

حمید علیزاده، رئیس انجمن سینمای جوان برازجان در این باره بیان کرد: این دوره کارگاهی با تاکید بر نورپردازی استودیویی و فضای باز، حسب نیاز و درخواست هنرجویان در حیطه دوره‌های تکمیلی تکدرس مشاغل سینمایی برگزار شدهاست. وی ضمن تشکر از اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دشتستان در برگزاری هرچه بهتر این رویداد، خاطرنشان کرد: این دوره به عنوان یکی از اولین دوره‌های رسمی استادمحور با حمایت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در استان بوشهر است که امیدوارم با حمایت‌های مسئولین جهت تقویت بنیه هنری هنرمندان ادامه یابد.

محسن خیرخواه نیز به عنوان مدرس دوره ،ضمن ابراز خرسندی از حضورش در استان بوشهر به انتقال تجربیات خود پرداخت و نیاز به آموزش‌های ادامه‌دار در هر مقطع و سنی از حرفه هنری را رمز موفقیت یک هنرمند عنوان کرد.

این دوره که از نهم آذرماه 1400 آغاز شده بود، در روز پایانی با برگزاری اردوی یک روزه در سواحل بندر دلوار و کلوت‌های منطقه به کار خود پایان داد.

موفقیت فیلم کوتاه «آخرین شیهه‌ی ...
در روزهای پایانی اسفند نهمین هفت...
گستره وحشت
حسن خمسه سرپرست انجمن سینمای جوا...
پایان فیلمبرداری فیلم کوتاه «مهم...
جایزه بهترین کارگردانی جشنواره س...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *