جستجو
انجمن سینمای جوانان دفتر ویژه تهران برگزار می‌کند؛

 

دوره تدوین فیلم با تدریس آیدین افخمی و توسط انجمن سینمای جوانان – دفتر ویژه تهران برگزار می‌شود.

 

به‌گزارش روابط‌عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، ثبت‌نام دوره مبانی عکاسی، توسط انجمن سینمای جوانان دفتر ویژه تهران آغاز شد.

این دوره در 44 ساعت آموزشی، برنامه‌ریزی شده است، با شهریه ۱ میلیون و 7۰۰ هزار تومان و با تدریس آیدین افخمی، برای علاقه‌مندان به این شاخه تخصصی سینما برگزار خواهد شد.

دوره تدوین فیلم در ۱۱ جلسه، برای سه شنبه‌ها عصر از ساعت ۱۵ تا ۱۹ برنامه‌ریزی شده است و در صورت تشدید وضعیت کرونا برخی از جلسات به صلاح‌دید مدرس آنلاین برگزار خواهد شد. حضور در جلسات مستلزم ارائه کارت واکسن است.

تک‌درس تدوین فیلم با مرور مباحث و اصول اساسی کارگردانی آغاز شده و در هر جلسه با نمایش و تحلیل فیلم‌های کوتاه ایرانی و خارجی، مباحث زیبایی‌شناسی تدوین گفتگو و بیان می‌شود. همچنین راش‌های یک فیلم کوتاه از ابتدای دوره در اختیار هنرجویان قرار گرفته و به صورت عملی پروسه تدوین یک فیلم تا انتهای دوره مورد بررسی قرار می‌گیرد. در حین انجام تمرینات، کلیات نرم‌افزار ادوبی پریمیر آموزش داده می‌شود.

هنرجویانی که دوره را با موفقیت پشت سر بگذارند مدرک معتبر انجمن سینمای جوان را دریافت می‌کنند.

علاقمندان برای ثبت‌نام و کسب اطلاعات بیشتر بایستی با شماره تماس‌های دفتر ویژه تهران که شامل ۰۲۱۸۸۸۰۲۸۷۷ و ۰۲۱۸۸۸۹۲۹۴۳ است، در ساعات اداری تماس گرفته و یا به آدرس دفتر به نشانی میدان فردوسی، خ استاد نجات الهی جنوبی (ویلا)، جنب پارک ورشو، کوچه ششم، پلاک یازده مراجعه کنند.

نحوه پرداخت شهریه، با شماره حساب ۴۹۸۶۰۵۶۷۵۳ و شناسه واریز ۹۹۰۰۰۸۰۲۱۲۲ به نام انجمن سینمای جوان از طریق کارت بانک ملت و خودپرداز ملت، اینترنت بانک ملت و یا حضور در شعبه امکان پذیر است و لازم به ذکر است که واریز شهریه به صورت شبا ممکن نیست.

این دوره از ۲۵ بهمن‌ماه آغاز خواهد شد و با توجه به ظرفیت محدود دوره، اولویت با افرادی است که سریع‌تر مراحل ثبت‌نام خود را تکمیل نمایند.

 

تجسم یک باور کهن
موفقیت فیلم کوتاه «آخرین شیهه‌ی ...
در روزهای پایانی اسفند نهمین هفت...
گستره وحشت
حسن خمسه سرپرست انجمن سینمای جوا...
پایان فیلمبرداری فیلم کوتاه «مهم...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *