جستجو

انجمن سینمای جوانان تبریز در هفته‌ای که گذشت  نشست عکاسی، مروری بر آثار محمدرضا فلاحیان و رونمایی از دو فیلم کوتاه داستانی را برگزار کرد.

«نشست عکاسی»

نشست  گروه عکاسی با پخش  فیلم مستند «رضا دقتی »جهت معرفی و شناخت فوتوژورنالیسم در سالن سینماتک انجمن آغاز و در ادامه مجموعه عکس‌هایی  از فوستاو پوداوینی (Fausto podavini) با عنوان« مریلا» پخش شد. این نشست با سخنرانی مهمان ویژه این نشست،  سعید محمدزاده عکاس طبیعت و منظره از شهرستان مرند و همچنین تبادل نظر و بحث بین شرکت کنندگان و میهمان برنامه به پایان رسید.

«مروری بر آثار محمد رضا فلاحیان»( طراح صحنه و لباس)

انجمن سینمای جوانان تبریز میزبان هنرمند با سابقه طراحی صحنه و لباس، محمدرضا فلاحیان بود.  این جلسه با پخش فیلم «آنایوردوم »به کارگردانی قربانعلی طاهرفر و با طراحی صحنه و لباس رضا فلاحیان آغاز شد و با سخنان این هنرمند خوش‌ذوق تبریزی که تجربه کار در فیلم‌های «کشور آذربایجان »را نیز دارد، در زمینه آسیب‌شناسی طراحی صحنه و لباس در فیلم‌های کوتاه ادامه یافت. در پایان جلسه،  لوح تقدیری به پاس فعالیت‌های محمدرضا فلاحیان از طرف انجمن سینمای جوانان تبریز به وی اهدا شد.

جلسه رونمایی از دو فیلم کوتاه داستانی‌

 ازفیلم های کوتاه داستانی «خیابان دوطرفه» و«اختلاف ارتفاع» که با حمایت انجمن سینمای جوانان تبریز تولید شده اند رو‌نمایی شد.

فیلم‌های« خیابان دوطرفه» به کارگردانی «فاطمه صبری» و «اختلاف ارتفاع» به کارگردانی «مهدی علیپور» دو فیلمی بودند که در این جلسه به نمایش درآمدند و حاضران بعد از نمایش فیلم‌ها ‌به گفت وشنود با کارگردانان جوان فیلم‌ها پرداختند.

عوامل این فیلم‌های کوتاه عبارتند از:

tabriz-khiaban2tarafeh

« خیابان دوطرفه»:

نویسنده و کارگردان: فاطمه صبری، مدیر تصویربرداری: حمید مهرافروز،  صدابردار: حسن سلمانی،  تدوین: نادر فرجی، بازیگران:  نادیا پشم چی،  فرید دیبازر، رویا رشاد، منیژه شیرنژاد، فاطمه مقصودی،  تهیه کننده: فاطمه صبری، مجری طرح : انجمن سینمای جوانان دفتر تبریز

tabriz-ekhtelafe-ertefa

« اختلاف ارتفاع»

نویسنده و کارگردان: مهدی علیپور اصل،  تصویربردار: رامین بهلولی،  تدوین: سعید حاتم خانی،  بازیگران: فریبا سهرابی، نادیا پشمچی، امیرمرتضی تشرفی، علی تقوی، مرتضی قاسمی،  دستیار کارگردان:  فاطمه صبری، منشی صحنه: حبیبه جعفرپور

موفقیت فیلم کوتاه «آخرین شیهه‌ی ...
در روزهای پایانی اسفند نهمین هفت...
گستره وحشت
حسن خمسه سرپرست انجمن سینمای جوا...
پایان فیلمبرداری فیلم کوتاه «مهم...
جایزه بهترین کارگردانی جشنواره س...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *