جستجو

 

«همه مادران من» به کارگردانی ابراهیم سعیدی در هفتمین پاتوق فیلم کوتاه انجمن سینمای جوانان ایران – مهاباد به نمایش گذاشته شد.

به‌گزارش روابط‌عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، فیلم «همه مادران من» به کارگردانی ابراهیم سعیدی، محصول مشترک ایران و عراق در انجمن سینمای جوانان ایران – دفتر مهاباد با حضور کارگردان و جمعی از علاقه‌مندان اکران شد.

این فیلم با روایتی مستند، قتل عام و انفال را توسط رژیم بعث عراق به تصویر کشیده است. ابراهیم سعیدی متولد مهاباد و دانش‌آموخته سینما با گرایش است. وی کارگردانی فیلم‌های «ژیله مو»، «روژگیران»، «مرثیه پریشانی»، «فریادهای خاموش»، فیلم سینمایی «ماندو» و تدوین بیش از یک‌صد فیلم داستانی و مستند را در کارنامه خود دارد.

بهترین مونتاژ از جشنواره گرانادای اسپانیا و بهترین مونتاژ از سوی انجمن تدوین‌گران ایران برای فیلم «چاه»، بهترین فیلم بخش بین‌الملل جشنواره فیلم کوتاه تهران و بهترین فیلم بخش مردم نگاری جشنواره فیلم سینما حقیقت برای فیلم «روژگیران»، جایزه ویژه هیأت داوران برای «فیلم همه مادران من» در بخش ملی جشنواره سینما حقیقت، جایزه ویژه هیأت داوران برای فیلم «ماندوو» از جشنواره بین‌المللی فیلم بیروت و جایزه ویژه هیأت داوران برای مونتاژ فیلم «خاطرات بر سنگ» از جشنواره بین‌المللی رایور ران آمریکا، از جمله جوایز سعیدی در سه دهه فعالیت وی هستند.

پاتوق‌های فیلم کوتاه سه‌شنبه‌های هر هفته در انجمن سینمای جوانان مهاباد در حمایت از فیلم‌سازان و تشویق و ترغیب آن‌ها جهت تولید فیلم‌های فاخر برگزار می‌شود.

تجسم یک باور کهن
موفقیت فیلم کوتاه «آخرین شیهه‌ی ...
در روزهای پایانی اسفند نهمین هفت...
گستره وحشت
حسن خمسه سرپرست انجمن سینمای جوا...
پایان فیلمبرداری فیلم کوتاه «مهم...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *